علت تاخیر ملانیا در حضور در کاخ سفید چه بود؟

به گزارش شارژ 10، طبق اطلاعات یک کتاب که قرار است به زودی نسخه کاملش منتشر شود، همسر دونالد ترامپ نفوذی باورنکردنی روی شوهرش دارد و بعد از پیروزی او در انتخابات 2016 به خواسته خود برای تغییر مفاد تعهدنامه ازدواج رسید.

علت تاخیر ملانیا در حضور در کاخ سفید چه بود؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران خبرنگار یک رسانه معتبر آمریکایی کتابی نوشته که در آن از تاثیرگذاری باورنکردنی ملانیا ترامپ بر شوهرش دونالد ترامپ و همچنین نگرانی های او از ایوانکا ترامپ دختر بزرگ ترامپ خبر داده است.

به نوشته هیل و خبرگزاری اسپوتنیک، همسر رئیس جمهور آمریکا از کارکنانش خواسته بود که او را بانوی اول آمریکا خطاب نکنند.

این گزاره بخشی از کتاب ماری جوردن خبرنگار واشنگتن پست با عنوان هنر معامله او: داستان ناگفته ملانیا ترامپ است؛ کتابی که قرار است به زودی منتشر شود. واشنگتن پست پیش از انتشار علنی این کتاب بخش هایی از آن را منتشر کرد.

طبق مطالب خانم جوردن، یکی از افرادی که بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در دفتر ملانیا ترامپ کار می کرد، به نویسنده گفت که همسر ترامپ می گفت: به خطاب کردن من (با لقب) بانوی اول انتها دهید.

به گفته نویسنده این کتاب، پیروزی ترامپ در انتخابات 2016 برای او و همسرش، شگفتی بود و او حتی برای سفر به همراه همسرش به اسکاتلند بعد از انتها انتخابات ریاست جمهوری برنامه چیده بود.

باقی ماندن ملانیا ترامپ در برج ترامپ در نیویورک به رغم نقل مکان دونالد ترامپ به کاخ سفید و چرایی این موضوع، یکی دیگر از بخش های این کتاب است.

نویسنده این کتاب درباره چرایی اقامت ملانیا ترامپ در نیویورک و عدم انتقالش به کاخ سفید به رغم گذشت 6 ماه از آغاز ریاست جمهوری او گزارش داد، این موضوع از بی رغبتی وی از پذیرش نقش جدیدش (به عنوان بانوی اول آمریکا) نشات گرفت، اما دلایل دیگری هم داشت.

به گفته او، بخشی از دلیل همسر رئیس جمهور آمریکا برای به تاخیر انداختن حضورش در کاخ سفید به دلیل دوری کردن از موشکافی رسانه ها و همچنین عصبانیتش از گزارش های متعدد درباره خیانت شوهرش به او و روابط غیراخلاقی وی با زنان بود.

به گفته ماری جوردن، ملانیا ترامپ همچنین از فرصت اقامتش در نیویورک قبل از نقل مکان به کاخ سفید برای اصلاح توافقات مالی خودش با دونالد ترامپ و اطمینان از تامین مالی آینده خودش و بارون ترامپ تنها پسر مشترکشان استفاده کرد.

خبرنگار واشنگتن پست مدعی است، با تعداد زیادی از افراد نزدیک به خانواده ترامپ مصاحبه کرده و بخش های زیادی از کتابش نتیجه این مصاحبه ها است.

طبق این کتاب، ملانیا ترامپ باور دارد او نقش مهمی در موفقیت های شوهرش ایفا کرده و به دنبال پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 احساس کرد باید بخش هایی از تعهدنامه ازدواجش با ترامپ تغییر دهد. تعهدنامه ازدواج نوعی قرارداد پیش از ازدواج است توسط طرفین ازدواج امضا می شود و معمولاً به نحوه تقسیم اموال مربوط می شود.

او که به تازگی لقب بانوی اول را یدک می کشید، می خواست از این موضوع اطمینان حاصل کند که پسرش به سهم منصفانه ای از ارثیه پدری برسد و سهم برابری با دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ، اریک ترامپ و تیفانی ترامپ دیگر فرزندان دونالد ترامپ داشته باشد.

نگرانی ملانیا ترامپ از تسلط ایوانکا ترامپ دختر بزرگ ترامپ بر کسب و کار ها و تجارت خانوادگی پدر، یکی دیگر از محور های این کتاب است.

به گفته نویسنده کتاب، اداره پلیس نیویورک به او گفته که در مدت زمان حضور ملانیا ترامپ و پسرش در این شهر، حدود 125 هزار دلار صرف هزینه تامین امنیت آن ها شد.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است که ملانیا ترامپ نفوذی باورنکردنی روی دونالد ترامپ دارد و به رغم سکوت کردن در بسیاری از موضوعات، در کاخ سفید نقشی تاثیرگذار ایفا می کند.

شان اسپایسر اولین سخنگوی کاخ سفید در دولت ترامپ به نویسنده این کتاب گفت: ملانیا خیلی در پشت پرده است، اما به طرزی باورنکردنی نفوذ دارد.

انتشار بخش هایی از کتاب جوردن با واکنش سخنگوی ملانیا ترامپ روبرو شد و او بدون توضیح درباره محتویات و مفاد آن، این کتاب را داستان سرایی و نادرست خواند.

سخنگوی بانوی اول آمریکا در بیانیه ای که در اختیار دیلی میل قرار داد، در رد این کتاب گفت: باز هم یک کتاب دیگر درباره خانم ترامپ با اطلاعات و منابع نادرست... این کتاب به ژانر داستان سرایی تعلق دارد.

ملانیا ترامپ همسر سورئیس جمهور آمریکا است و آن ها در سال 2005 ازدواج کردند. دونالد ترامپ پیش از ملانیا ترامپ، با ایوانا ترامپ (15 سال) و مارلا میپلز (6 سال) زندگی مشترک داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1045

به "علت تاخیر ملانیا در حضور در کاخ سفید چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تاخیر ملانیا در حضور در کاخ سفید چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید