عدم ثبت مورد جدیدی از مرگ بر اثر کرونا طی 24 ساعت در کانادا

به گزارش شارژ 10، مقامات کانادایی اعلام کردند: از ماه مارس تا به امروز روز گذشته برای اولین بار مورد جدید فوت ناشی از کووید-19 در این کشور گزارش نشده است.

عدم ثبت مورد جدیدی از مرگ بر اثر کرونا طی 24 ساعت در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس سلامت عمومی کانادا طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوت ناشی از بیماری کووید-19 در این کشور گزارش نشده که از پانزدهم ماه مارس برای اولین بار بوده است.

مجموع موارد مرگ و میر ناشی از کروناویروس در کانادا تا روز گذشته (یازدهم سپتامبر) 9163 مورد بوده که نسبت به روز قبل آن تغییری نداشته است. همچنین طبق آمار، تعداد موارد مثبت نیز در روز گذشته 702 مورد افزایش داشته و به رقم 135 هزار و 626 مورد رسیده است.

به رغم تسهیل محدودیت های کرونایی در بیشتر ایالت های کانادا و بازگشایی مدارس، موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در این کشور طی روزهای اخیر افزایش ناچیزی داشته است. همچنین مقامات این کشور در حالت آماده باش هستند تا از شیوع جدید بیماری جلوگیری نمایند و ایالت هایی از جمله بریتیش کلمبیا محدودیت های جدیدی را برای مقابله با گسترش ویروس اعمال نموده اند.

در حال حاضر شرایط کانادا به لحاظ شیوع کروناویروس نسبت به همسایه اش ایالات متحده بهتر است. در سراسر ایالات متحده تا به امروز بیش از 190 هزار نفر بر اثر همه گیری این بیماری جان خود را از دست داده و بیش از 6.6 میلیون نفر هم به کروناویروس آلوده شده اند.

به گزارش ژاپن تودی، تجربه کانادا در مقابله با بیماری سارس به مسئولان حوزه سلامت این کشور یاری نموده تا در برابر بیماری کووید-19 آمادگی بیشتری داشته باشند. شیوع بیماری سارس در کانادا 44 کشته برجا گذاشت. کانادا تنها کشور در خارج از مرزهای آسیا بود که از شیوع این بیماری در سال های 2003-2002 آمار فوتی منتشر کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1128

به "عدم ثبت مورد جدیدی از مرگ بر اثر کرونا طی 24 ساعت در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم ثبت مورد جدیدی از مرگ بر اثر کرونا طی 24 ساعت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید