جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس به چه کسی می رسد؟، صدری در انتظار حکم!

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی شروع شد که قهرمان پنج دوره متوالی این بازی همچنان در بلاتکلیفی مدیریتی است.

جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس به چه کسی می رسد؟، صدری در انتظار حکم!

باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی با نظر اعضای هیأت مدیره به وسیله مجید صدری به عنوان سرپرست اداره شد تا سرخ ها در حساس ترین شرایط خود در لیگ قهرمانان 2021 با بحران مدیریتی کمتری روبرو شوند.

پرسپولیس در دوران صدری توانست استقلال تاجیکستان را شکست دهد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند اما این تیم برای بازی با الهلال دچار مشکلاتی نظیر تأخیر در ورود به کشور عربستان شد تا طرفداران پرسپولیس شکست سه بر صفر سرخ ها مقابل الهلال به عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان ربط دهند.

صدری که در دوران ریاست خود در هیأت مدیره و در ادامه آن دوران سرپرستی باشگاه توانست با قرض گرفتن پول بخشی از بدهی های جاری را پرداخت کند تمام کوشش خود را برای انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه می نماید. او که همچنان چشم به گشایش های ارزی از سوی AFC بابت دریافت پاداش نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2020 و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا دارد برای پرداخت بدهی سنگین به گابریل کالدرون و خواکین مربیان پیشین این باشگاه دست به کار شده تا بتواند طلب آنها را تا خاتمه هفته پرداخت کند.

کوشش های صدری در قامت سرپرستی باشگاه در حالی ادامه دارد که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قصد داشت تکلیف هیأت مدیره پرسپولیس را پس از خاتمه رقابت های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا معین کند اما همچنان با گذشت 15 روز از این موضوع خبری از این اتفاق نیست.

صدری در حالی برای ماندن در جمع مدیران باشگاه کوشش می نماید که گفته می گردد وزارت ورزش سراغ گزینه های بازنشسته هم رفته است تا بتواند مجوز بازگشت آنها به جمع مدیران باشگاه ها را دریافت کند.

حبیب کاشانی، حمیدرضا گرشاسبی و محمد دادکان جزو سایر گزینه هایی هستند که همچنان شایعه درباره حضور آنها روی جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح است.

باید دید وزارت ورزش چه زمانی تصمیم خود برای انتخاب هیأت مدیره پرسپولیس را می گیرد تا این تیم همانند رقیب سنتی خود استقلال تهران به آرامش مدیریتی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1856

به "جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس به چه کسی می رسد؟، صدری در انتظار حکم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس به چه کسی می رسد؟، صدری در انتظار حکم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید