سمنان از استان های برتر کشور در اشتغالزایی است

به گزارش شارژ 10، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان رتبه دوم کشور را در زمینه اشتغالزایی در بین استانها با همراهی بخش های مختلف از آن خود کرد.

سمنان از استان های برتر کشور در اشتغالزایی است

کاشانی گفت: 57.9 درصد تعهد اشتغال تعهدشده سال جاری استان سمنان با همراهی بخش های مختلف محقق شد و این مقدار اشتغالزایی مطلوب است و با توجه به فرصت به جامانده تا سرانجام سال جاری پیش بینی می گردد استان در زمینه تعهد اشتغال به رقم بالایی پیش از تعهد برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: تعهد اشتغال استان برای سال جاری اشتغالزایی برای 11هزار و 282 نفر در بخش دولتی و خصوصی است.

کاشانی توضیح داد: مقدار اشتغالزایی و تعهد اشتغال با ثبت اطلاعات در سامانه ملی رصد اعلام می گردد و اکنون اشتغال هایی که در بخش دولتی استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون ایجاد شده هنوز در سامانه بارگذاری نشده و با ثبت این اطلاعات، تحقق تعهد اشتغال استان بیش از اعداد اعلام شده خواهد بود.

وی یادآور شد: 6 هزار و 532 نفر از ابتدای فروردین تا اواسط فصل تابستان در استان سمنان مشغول به کار شدند.

وی اظهار داشت: فرصت های شغلی نو بر اساس اجرای برنامه های اشتغالزایی سمنان در حوزه های مختلف از جمله اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، تسهیلات مشاغل خانگی، طرح کارورزی، مشوق های بیمه ای، فعالیت های تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، کشاورزی و بعلاوه اشتغال بخش دولتی است.

وی افزود: تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و تربیت نیروی انسانی متناسب با احتیاج بازار نقشی مهم در اشتغالزایی دارد که این راهبرد در سمنان به منظور برطرف معضل بیکاری پیگیری می گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2121

به "سمنان از استان های برتر کشور در اشتغالزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان از استان های برتر کشور در اشتغالزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید