سقوط هواپیما مسافربری روسی با 224 سرنشین در مصر

به گزارش شارژ 10، سازمان هواپیمایی روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر اطلاع داد. این هواپیما 224 سرنشین داشت و از شرم الشیخ راهی سن پترزبورگ بود.

سقوط هواپیما مسافربری روسی با 224 سرنشین در مصر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان هواپیمایی روسیه اعلام نمود که این هواپیما از نوع ایرباس 321 بود. بیشتر مسافران این هواپیما اتباع روسیه هستند. بیمارستانهای منطقه سینا در پی این حادثه به حالت آماده باش در آمده اند. شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد:

در حالی که مطبوعات مصر از سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینا خبر دادند، شرکت هواپیمایی این کشور اعلام نمود این هواپیما به سلامت از حریم هوایی مصر خارج شده بود.روزنامه الیوم السابع مصر اعلام نمود نیروهای امنیتی این کشور محل سقوط هواپیما در صحرای سینا را محاصره کردند. منابع مصری گفتند نیروهای امنیتی محل سقوط هواپیمای روسی را در منطقه سینا در شمال مصر به محاصره در آوردند و خودروهای امدادی به محل سقوط این هواپیما اعزام شدند. نخست وزیر مصر نیز سقوط هواپیمای مسافربری روسیه را تایید کرد. عبدالفتاح سیسی، در نشست فوق العاده با مسئولان این کشور، حادثه سقوط این هواپیما را آنالیز کرد.منبع: جام جم آنلاینمنبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 669

به "سقوط هواپیما مسافربری روسی با 224 سرنشین در مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیما مسافربری روسی با 224 سرنشین در مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید