پوتین دو یا شاید سه دختر دارد که به ندرت درباره آنها صحبت می کند

به گزارش شارژ 10، رئیس جمهور 68 ساله روسیه تلاش کرده تا تقریبا کل زندگی شخصی اش را از دید عموم پنهان کند.

پوتین دو یا شاید سه دختر دارد که به ندرت درباره آنها صحبت می کند

به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دولتش به شدت تلاش کرده اند تا رسانه ها و کل جهان اطلاعات اندکی درباره وی داشته باشند بجز چند خبر و تصویری که از پوتین سوار بر اسب، در حال وزنه برداری و یا بدون پیراهن منتشر شد.

پوتین نهایت تلاش خود را انجام داده تا فرزندانش را از مرکز توجهات دور نگه دارد و باعث شده برخی حتی این سوال را بپرسند که آیا او اصلا فرزندی دارد یا خیر.

شایعاتی که طی سال های گذشته به گوش خورده حاکی از آن هستند که پوتین از همسر سابقش دو دختر و احتمالا از دوست دخترش که در سال 2015 با یکدیگر رابطه داشتند، یک دختر دیگر دارد.

یکی از این دخترها کاترینا تیخونووا است که به تازگی پروفایلی ساخته و در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ سخنرانی کرده است.

اما مانند حضورهای قبلی او در رسانه ها، هیچ کس به رابطه ای اذعان نکرده است.

پوتین از ازدواج اولش با لیودمیلا شکربنوا، مهماندار هواپیما دو دختر دارد. این ازدواج در سال 2013 میلادی پس از 30 سال زندگی مشترک به طلاق ختم شد.

پوتین و لیودمیلا شکربنوا

ماریا و کاترینا ثمر این ازدواج هستند. ماریا در سال 1985 میلادی در لنینگراد (سن پترزبورگ کنونی) به جهان آمد و کاترینا در سال 1986 میلادی هنگامی که این خانواده در دوران کاری پدر در کا گ ب در آلمان زندگی می کردند، در آنجا به جهان آمد.

ماریا و کاترینا

نام مستعار ماریا ماشا و نام مستعار کاترینا کاتیا است.

هنگامی که خانواده پوتین در سال 1996 میلادی به مسکو نقل مکان کردند، این دو دختر در یک مدرسه آلمانی زبان شرکت کردند. ظاهرا هنگامی که پوتین رئیس جمهور موقت روسیه شد، آنها را از مدرسه بیرون آوردند و معلمان در منزل به آنها آموزش می دادند.

در وب سایت دولت پوتین در نقل قولی از لیودمیلا، همسر سابقش آمده است: هیچ پدری به اندازه ای که پوتین عاشق فرزندانش است، عاشق فرزندانش نیست. او همیشه آنها را لوس کرده و من کسی بودم که همیشه به آنها سخت گرفته ام و آنها را تربیت کرده ام.

ماریا در کالج رشته ایدئولوژی خواند و در مسکو به دانشکده پزشکی رفت در حالی که کاترینا در کالج مطالعات آسیایی خواند. هر دو دختر با هویت های جعلی در دانشگاه شرکت کردند.

ماریا در حال حاضر 36 سال دارد و یک محقق پزشکی است و به همراه همسر هلندی اش یوریت فاسن در مسکو زندگی می کند.

ظاهرا ماریا و فاسن یک فرزند دارند چرا که پوتین در سال 2017 میلادی به فیلم ساز معروف اولیور استون گفته بود که یک نوه دارد. هنگامی که استون از پوتین پرسید آیا با نوه اش بازی می کند یا خیر، پوتین در پاسخ گفت: متاسفانه خیلی کم و به ندرت.

در همین حال، کاترینا ظاهرا زندگی پر زرق و برقی دارد و در آپارتمان های لوکس زندگی می کند.

کاترینا در حال حاضر 34 سال سن دارد و یک پایکوبینده آکروباتیک برجسته محسوب می شود و یکی از اساتید ارشد در دانشگاه دولتی مسکو است.

کاترینا در سال 2013 میلادی با کریل شامالف، میلیاردر روسی ازدواج کرد. اما این زوج در سال 2018 میلادی از یکدیگر جدا شدند.

در حال حاضر هیچ عکس رسمی از این دخترها وجود ندارد.

نهایتا شایعاتی وجود دارد که پوتین از دوست دخترش آلینا کابایوا، ژیمناست سابق روسیه، دختر سومی دارد.

پوتین و آلینا کابایوا

اما نه این فرزند و نه این رابطه با کابایوا تایید نشده است.

پوتین تلاش کرده تا فرزندانش را از رسانه ها پنهان کند و آنها را از سیاست دور نگه دارد تا آنها بتوانند زندگی نرمال و عادی داشته باشند.

به رغم تمامی تلاش های پوتین، کاترینا در دسامبر 2018 میلادی به نام یک کارشناس بیوتکنولوژی در تلویزیون ملی روسیه حضور یافت.

حضور وی در تلویزیون شامل مطرح شدن اظهاراتی درباره رابطه اش با پوتین نبود. به این رابطه به طور مختصر در جریان یک مسابقه پایکوبی اشاره شد اما بعدها پس گرفته شد.

کاترینا در ژوئن 2021 در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ سخنرانی کرد اما هیچ کس از ترس واکنش کرملین او را به نام دختر پوتین خطاب نکرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1697

به "پوتین دو یا شاید سه دختر دارد که به ندرت درباره آنها صحبت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین دو یا شاید سه دختر دارد که به ندرت درباره آنها صحبت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید