روند جابجایی روستای پسرکانلو شتاب گیرد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، رضا رجب زاده در دومین نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی منطقه ای زلزله خیز است، بنابراین تدبیر و نگاه مدیریتی ما باید به موضوع بازسازی مناطق زلزله زده متفاوت باشد تا در آینده با بروز حوادث احتمالی شاهد خسارت های بیشتری نباشیم.

روند جابجایی روستای پسرکانلو شتاب گیرد

رجب زاده اضافه کرد: روستانشینان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و نگاه ما در روند رسیدگی به مسائل آنان باید منجر به تسهیل گری باشد و بنده تاکید دارم موضوعات مختلف با نگاه ملاطفت آمیز همراه با برخورد مقتدرانه حاکمیت مدیریت گردد.

وی ادامه داد: مراجعات پی در پی مردم برای حل مسائل نباید برای هیچ یک از مسئولان عادی گردد چرا که بسیاری از درخواست ها و مطالبات مردمی، بحق و قابل رسیدگی است و ضمن قدردانی از اقدامات در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده استان یادآور می شوم بازسازی در فضای بدون حاشیه موجب کاهش نگرانی های عموم مردم و تسریع در روند خدمت رسانی به آنان شد.

رجب زاده با اشاره به واحدهای شهری تخریبی که تا کنونی اقدامی برای آنان انجام نگرفته است، تاکید نمود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسیدگی به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین بر رسیدگی به مسائل منطقه زلزله زده گلستان شهر بجنورد تاکید نمود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی در ادامه این نشست گفت: از 14 هزار و 534 واحد احداثی و تعمیری شهری و روستایی تاکنون 11 هزار و 345 واحد گواهی سرانجام کار خود را دریافت نموده اند.

علی محمدی اضافه کرد: از این تعداد 336 واحد احداثی شهری، دو هزار و 267 واحد روستایی احداثی و هشت هزار و 742 واحد تعمیری شهری و روستایی بوده و یادآور می شوم عملیات جابجایی روستاهای قره چای و پسرکانلو که در زلزله گذشته دچار رانش شدند در دستور کار بنیاد مسکن واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 60

به "روند جابجایی روستای پسرکانلو شتاب گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند جابجایی روستای پسرکانلو شتاب گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید