تور ارزان فرانسه: روسیه: شورای اروپا مانع از رفتار تبعیض آمیز فرانسه گردد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه می گوید شورای اروپا باید در قبال برطرف محدودیت های ترددی که در جریان نشست پاییزه مجمع پارلمانی این شورا برای هیئت نمایندگی روسیه وضع شده، مسئولیت پذیر باشد و از مقامات فرانسوی بخواهد که از اعمال این محدودیت های تبعیض آمیز صرفنظر نمایند.

تور ارزان فرانسه: روسیه: شورای اروپا مانع از رفتار تبعیض آمیز فرانسه گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این وزارتخانه یادآوری کرد که روسیه یکی از پنج تأمین کننده اصلی بودجه شورای اروپا مستقر در استراسبورگ فرانسه است و انتظار احترام و مساوات دارد.

این محدودیت که طبق آن هیئت روسی فقط مجاز به تردد در حد فاصل هتل محل اقامت و محل برگزاری نشست است، از بابت عدم پذیرش واکسن اسپوتنیک وی از سوی اتحادیه اروپا اعمال می گردد و روسیه هشدار داده که در صورت ادامه این فرایند، به حضور مجازی در این نشست بسنده خواهد نمود.

روسیه 26 سال پس از عضویت در شورای اروپا، همچنان مصمم به توسعه همکاری ها با این سازمان و کشورهای عضو آن است.

روابط بین شورای اروپا و روسیه بخاطر مساله اوکراین و مخالفت اروپا با الحاق کریمه به روسیه و هم حمایت مسکو از روس تبارهای شرق اوکراین از سال 2014 بسیار پرتنش شده است و حتی هیئت روسی از سال 2016 تا 2019، نشست های مجمع پارلمانی شورای اروپا را بخاطر سلب حق رای و تصدی مقام های مدیریتی اعضای این هیئت تحریم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1794

به "تور ارزان فرانسه: روسیه: شورای اروپا مانع از رفتار تبعیض آمیز فرانسه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: روسیه: شورای اروپا مانع از رفتار تبعیض آمیز فرانسه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید