درمان PRP، بدنسازی و تقویت عضلات برای کریمی، ملی پوش کشتی پس از 3 ماه تمریناتش را آغاز می کند

به گزارش شارژ 10، دکتر پورسعید گفت: جلسه پزشکی در مورد مصدومیت زانوی پای علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی دیروز (جمعه) برگزار شد و از صبح امروز فرایند درمانی وی آغاز شد.

درمان PRP، بدنسازی و تقویت عضلات برای کریمی، ملی پوش کشتی پس از 3 ماه تمریناتش را آغاز می کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در گفت و گو با سایت فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: برای روش درمان مصدومیت پای علیرضا کریمی باید تصمیم می گرفتیم و در معایناتی که اجرا شده بود شک بر این بود که رباط صلیبی قدامی وی پاره است، ولیکن ام آر آی اول، پارگی کامل را نشان نمی داد و در آزمایش ام آر آی مجدد که از پای کریمی گرفته شد این موضوع به اثبات رسید.

وی گفت: در این مورد جلسه ای دیروز (جمعه) با حضور غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد، دکتر سهراب کیهانی متخصص ارتوپدی، دکتر مرتضی بهرامی نژاد پزشک و بدنساز تیم ملی کشتی آزاد و بنده در بیمارستان آرمان برگزار گشت.

پورسعید شرح داد: 2 راه پیش رو داشتیم، یک انجام عمل جراحی که باعث می شد که در نهایت کشتی دریافت برای کریمی در المپیک غیر ممکن باشد و راهکار دوم درمان غیر تهاجمی بود که در این مورد نیز 2 راه را پیش رو داشتیم، یک اینکه که صبر کنیم و بدنسازی انجام دهیم و راه دوم اینکه ایجاد القای ترمیم (PRP) را به همراه بدنسازی و تقویت عضلات و تقویت تعادل انجام دهیم، که راه دوم را برگزیدیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ادامه داد: نظر دکتر کیهانی این بود که بهتر اس از روش PRP استفاده کنیم، تا علیرضا کریمی بتواند به تمرینات خود ادامه داده و شانس حضور در المپیک را از دست ندهد.

پورسعید گفت: به همین منظور امروز شنبه علیرضا کریمی در بیمارستان طالقانی prp شد و قرار است انجام تمرینات تعادلی و قدرتی که باعث افزایش عملکرد او می شود توسط دکتر بهرامی نژاد پیگیری شود و این کار 3 ماه طول خواهد کشید و پس از آن علیرضا کریمی می تواند به تمرینات خود ادامه دهد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در انتها گفت: در هر صورت درمان قطعی چنین مصدومیت هایی جراحی است اما با توجه به اینکه شانس حضور کریمی در المپیک مطرح بود، تیم پزشکی روش دوم را انتخاب کرد و امیدوارم شاهد مصدومیتی برای کشتی گیران کشورمان به خصوص در آستانه حضور در المپیک نباشیم و حادثه جدیدی رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 680

به "درمان PRP، بدنسازی و تقویت عضلات برای کریمی، ملی پوش کشتی پس از 3 ماه تمریناتش را آغاز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان PRP، بدنسازی و تقویت عضلات برای کریمی، ملی پوش کشتی پس از 3 ماه تمریناتش را آغاز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید