دوری یک ماهه نصری از ترکیب منچسترسیتی

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس خبر از جدی بودن مصدومیت هافبک فرانسوی اش داد.

دوری یک ماهه نصری از ترکیب منچسترسیتی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی عصر امروز (شنبه) در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در خانه هال سیتی به میدان می رود که در 3 بازی اخیر خود در این رقابت ها به پیروزی دست نیافته است. مدعی عنوان قهرمانی در این بازی سمیر نصری را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در اختیار ندارد.

مانوئل پیگرینی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: مصدومیت نصری جدی است به طوری که حتی احتمال جراحی بر روی پای وی در روزهای آینده وجود دارد. من پزشک نیستم ولی حدس می زنم سمیر در حدود یک ماه از میادین دور باشد. او با تیم تمرین کرد ولی صددرصد آماده نیست. سمیر احساس خیلی خوبی ندارد ولی در نهایت پزشک وی تصمیم خواهد گرفت که بهترین گزینه برای درمانش چیست.

وی اضافه کرد: البته که نصری بازیکن مهمی برای منچسترسیتی است و اینکه کار بدون وی کار ساده ای نیست ولی نمی خواهم بابت بازیکنانی که بنا به دلایل مختلف از استفاده آنها در ترکیب تیم مان محروم هستیم، بهانه بگیرم.

نصری که در فصل جاری در شش بازی منچسترسیتی را در رقابت های مختلف همراهی نموده به جمع مصدومان این تیم از جمله فرناندو و استوان یووتیک پیوست که به ترتیب از ناحیه کشاله ران و همسترینگ آسیب دیده اند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 560

به "دوری یک ماهه نصری از ترکیب منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری یک ماهه نصری از ترکیب منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید