دنی آلوز: روی برج ایفل شرط می بندم که نیمار در PSG می ماند، دوست دارم در انگلیس بازی کنم

به گزارش شارژ 10، مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید اطمینان دارد که شایعه پیوستن هموطنش به رئال مادرید محقق نخواهد شد.

دنی آلوز: روی برج ایفل شرط می بندم که نیمار در PSG می ماند، دوست دارم در انگلیس بازی کنم

به گزارش خبرنگاران، دنی آلوز در گفت و گو با شبکه ESPN از تمایل خود برای بازی در لیگ برتر انگلیس اطلاع داد. آلوز 36 ساله که در دوران بازیگری اش 40 جام برده است، در لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و لوشامپیونه فرانسه سابقه بازی دارد و حالا می خواهد بازی در لیگ رقابتی و فشرده انگلیس را هم تجربه کند.

دفاع راست برزیلی پاری سن ژرمن در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند، گفت: بله من قبلاً هم گفته ام که دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم. بازی در آنجا برایم یک رؤیا نیست، چون من رؤیاهایم را با کوشش خودم محقق می کنم. لیگ برتر انگلیس، لیگ بسیار مهیج و محترمی است، چیزی که من درباره این لیگ دوست دارم، شیوه محترمانه رفتار کردن بازیکنان حرفه ای است. در انگلیس اگر بازیکنی با تمام وجودش کوشش کند، مورد احترام است. در سایر لیگ های اروپا، اگر شما بازی های تان را نبرید، آن وقت دیگر خبری از احترام نیست. برای من اما این چیزها مسئله ای نیست، چون من یک برنده ام.

آلوز در حال گفت و گو با مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن است و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام نموده اند که مدیران PSG در نظر دارند قرارداد بازیکن برزیلی شان را برای یک سال با گزینه امکان افزایش مدت آن به یک سال دیگر، تمدید نمایند.

آلوز در این خصوص تأکید کرد: تنها ارتباط واقعی که من در زندگی ام داشتم، ارتباطم در دوران جنینی با مادرم از طرق بند ناف بود که حتی آن هم بریده شد. من یک آدم آزاد هستم و کسی که فکر می نماید یک به علاوه یک می گردد یک نه دو! اگر من و باشگاه همسو باشیم، در کنار هم می مانیم، وگرنه این اتفاق رخ نمی دهد. فعلاً که خبری از تمدید قرارداد نیست. پاری سن ژرمن جهتی را که من برای رفتن انتخاب نموده ام، می داند و من هم می خواهم به این باشگاه برای تغییر تاریخچه اش یاری کنم، اما نمی دانم که آیا باشگاه هم همین را می خواهد یا نه.

آلوز در انتها درباره شایعاتی که در دو سه فصل اخیر درباره احتمال پیوستن هم تیمی و هموطنش نیمار به رئال مادرید منتشر شده است، عنوان نمود: نیمار در دوره تغییر است و هنوز نتوانسته نتایجی که می خواهد را بگیرد. نیمار همواره دغدغه کسب نتیجه داشته و همواره خواسته است در اوج باشد. بنابراین، اگر در اوج نباشد، مسلماً راضی نیست. نیمار باید از تعطیلات و مرخصی هایی که دارد، نهایت استفاده را ببرد و تمرکزش را روی کار بگذارد که از او بازیکن بزرگ تری می سازد، کاری که او را به جایگاهی بهتر از چیزی که الان هست، می رساند. او راضی نیست، چون نتایجی که انتظار داشت را نگرفته است. در واقع اگر او با وجود نرسیدن به خواسته هایش راضی بود، من تعجب می کردم. با تمام اینها حاضرم روی برج ایفل شرط ببندم که نیمار در پاری سن ژرمن می ماند، چون کارش در این تیم تمام نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 209

به "دنی آلوز: روی برج ایفل شرط می بندم که نیمار در PSG می ماند، دوست دارم در انگلیس بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنی آلوز: روی برج ایفل شرط می بندم که نیمار در PSG می ماند، دوست دارم در انگلیس بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید