درخواست مقامات توکیو از شهروندان برای خارج نشدن از منزل

به گزارش شارژ 10، مقامات توکیو بازه زمانی 12 روزه تا ششم ماه مه را هفته در-خانه-بمانید نامیده اند.

درخواست مقامات توکیو از شهروندان برای خارج نشدن از منزل

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، مقامات در سراسر ژاپن در کوشش برای کاستن از سرعت شیوع ویروس کرونا از ساکنان درخواست می نمایند پیشاپیش یکی از بزرگترین ایام تعطیلات در این کشور، از بیرون رفتن از منازل خودداری نمایند. دولت کلانشهر توکیو بازه زمانی 12 روزه تا ششم ماه مه را هفته در-خانه-بمانید نامیده است.

قطارهای پرسرعت شینکانسن معمولاً پیش از این تعطیلات بهاره مملو از جمعیت می شوند. اما واگن های رزرو نشده بعضی قطارها که روز شنبه توکیو را ترک کردند، خالی از مسافر بودند. مسئولان راه آهن ژاپن می گویند واگن های رزو نشده خط شینکانسن توکایدو تا بعد از ظهر شنبه کمتر از 10 درصد مسافر داشتند.

محله خرید توگوشی گینزا در توکیو آخر هفته گذشته مملو از خریداران بود. اما روز شنبه، خیابان های این محله اغلب خالی از جمعیت بودند. انجمن این محله خرید از مغازه داران خواسته است تا در کوشش برای مهار شیوع ویروس کرونا، آخر هفته ها و روزهای تعطیل بطور داوطلبانه مغازه های خود را تعطیل نمایند. مغازه داران در ازای ضرری که متحمل می شوند مبالغی را از دولت توکیو دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 829

به "درخواست مقامات توکیو از شهروندان برای خارج نشدن از منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مقامات توکیو از شهروندان برای خارج نشدن از منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید