خبرنگاران 81 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بانه احداث می گردد

به گزارش شارژ 10، سنندج - خبرنگاران - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه گفت: سال جاری 81 واحد مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان، احداث می گردد.

خبرنگاران 81 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بانه احداث می گردد

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جلال فرقانی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه تامین مسکن محرومین شهرستان گفت: 75 واحد مسکونی که اعتبارات 50 درصد این واحدها توسط سازمان برنامه و بودجه و 50 درصد نیز توسط کمیته امداد تامین می گردد و 6 واحد نیز از محل اعتبارات کمیته امداد احداث خواهد شد.

وی اضافه نمود: برای احداث مسکن محرومین 420 میلیون ریال اعتبار برای هر واحد مسکونی توسط کمیته امداد هزینه می گردد که 300 میلیون ریال به صورت تسهیلات و 120 میلیون ریال به صورت یاری بلاعوض به متقاضیان پرداخت می گردد.

کارشناس عمران اداره مسکن و شهرسازی بانه نیز در این جلسه گفت: در شرایط فعلی زمینی برای واگذاری به کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود ندارد و در سنوات گذشته 6 قطعه زمین به این نهاد واگذار شده که 24 واحد مسکونی در این زمین ها احداث شد.

کمال خدری اضافه نمود: علاوه بر این در مسکن مهر عثمان آباد 12 واحد و مسکن مهر جاده سردشت 36 واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بانه واگذار شده است.

وی یکی از مسائل مسکن مهر محله عثمان آباد را تعهدات پیمانکاران گفت و گفت: با توجه به تعهد پیمانکارو افزایش تسهیلات و سهم آورده متقاضی، این واحدها باید تا انتها سال جاری به بهره برداری برسد.

خدری تاکید نمود: عملیات احداث مسکن مهر عثمان آباد بانه سال 89 شروع شده که در طرح اولیه این پروژه 536 واحد بود که به 288 واحد کاهش یافت.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران 81 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بانه احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 81 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بانه احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید