خبرنگاران 347 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد

به گزارش شارژ 10، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع یک هزار و 560 نمونه گیری اجرا شده از افراد مشکوک در 24 ساعت گذشته، 347 نفر به عنوان افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.

خبرنگاران 347 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد

آرش نجیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: 146 نفر در 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی استان بستری و 154 نفر با بهبود شرایط از بیمارستان مرخص شدند.

به گفته وی مجموع بیماران بستری در بیمارستان های استان اصفهان به یک هزار و 162 نفر رسید که از این تعداد 332 نفر شرایط وخیم تری دارند و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به 33 فوتی مبتلای مشکوک و قطعی به کرونا در مدت یادشده در استان گفت: در این مدت 23 نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی توضیح داد: هرچند تعداد مبتلایان به کرونا در استان با اعمال محدویت ها نسبت به هفته های گذشته کاهش یافت اما این ویروس همچنان قربانی می گیرد و اوضاع استان از لحاظ ابتلای افراد به کرونا عادی نشده و شهروندان باید ضمن جدی دریافت این ویروس، همچنان در خانه بمانند.

نجیمی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود و اظهارداشت: همچنان شهروندان از حضور در اجتماعات و مراسم عزا و جشن خودداری نمایند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم کاهش آمار مبتلایان به کرونا را عادی تلقی ننمایند و این ویروس منحوس را جدی بگیرند افزود: ساده ترین راه قطع این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و شرکت نکردن در اجتماع است.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 72 هزار و 620 نفر و شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 51 هزار و 212 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1349

به "خبرنگاران 347 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 347 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید