خبرنگاران پیکان ملاقات نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال پیکان با فزونی برابر شهرخودرو به نخستین فزونی فصل خود در بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران دست یافت.

خبرنگاران پیکان ملاقات نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین ملاقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان تهران در اولین ملاقات خانگی خود در این فصل به مصاف شهر خودرو رفت که این ملاقات با فزونی یک بر صفر شاگردان مهدی تارتار همراه شد.

این ملاقات قرار بود که روز گذشته از ساعت 16:20 در استادیوم شهدای شهرقدس انجام گردد اما این مسابقه پس از 24 دقیقه به خاطر بارش باران و شرایط نامساعد زمین نیمه کاره ماند تا با 24 ساعت تاخیر برگزار گردید. همچنین به دلیل شرایط نامساعد زمین استادیوم شهرقدس، محل برگزاری مسابقه به استادیوم پاس قوامین تغییر کرد. این موضوع منجر شد تا پیکان نتواند در استادیوم خانگی خود میزبان حریف باشد.

دو تیم در شرایطی برابر هم نهاده شدند که شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو در هفته نخست با نتیجه 3 بر صفر ماشین سازی تبریز را شکست داده بودند اما پیکان با نتیجه 2 بر یک از صنعت نفت آبادان بازنده شد.

یکی از نکات جالب این ملاقات تقابل مهدی تارتار که پیشکسوت پرسپولیس محسوب می گردد در تیم پیکان با کادر فنی تمام استقلالی شهر خودرو بود.

این مسابقه از ساعت 16:40 و از دقیقه 24 از سر گرفته شد.

محمد دریس، نادر محمدی، آرش قادری، شاهین طاهرخانی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، سیدمحمد ستاری، محمد خدابنده لو، حسین پورامینی، امیر روستایی، ابراهیم صالحی یازده بازیکنی بودند که با نظر مهدی تارتار در ترکیب اصلی خودرو سازان به میدان رفتند.

میلاد فراهانی، علی نعمتی، عرفان معصومی، بهتاش میثاقیان، حسن جعفری، اکبر صادقی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، روح الله سیف الهی، رحمان جعفری، آزاد جعفرزاده بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی شهر خودرو به میدان رفتند.

نیمه نخست این ملاقات که تنها 21 دقیقه به طول انجامید، با تساوی بدون گل سرانجام یافت.

در ابتدای نیمه دوم همچنین امیر روستایی یک پنالتی را برای خودرو سازان از دست داد. در دقیقه 57 اما آرش قادری بازیکن جوان پیکان توانست دروازه فراهانی را باز کند تا شاگردان تارتار از حریف پیش باشند.

کوشش شاگردان رحمتی در طول بازی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا پیکان پیروز این مسابقه باشد.

تیم فوتبال پیکان با پیروزی در این بازی به جمع تیم های 3 امتیازی لیگ اضافه شد و در صندلی هفتم نهاده شد. شهر خودرو هم با همان 3 امتیاز و تفاضل مثبت 2 در رده پنجم جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1314

به "خبرنگاران پیکان ملاقات نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکان ملاقات نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید