ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال، نبرد 6 امتیازی در بالا و پایین جدول

به گزارش شارژ 10، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) چهار بازی برگزار می گردد.

ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال، نبرد 6 امتیازی در بالا و پایین جدول

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری چهار بازی پیگیری می گردد. طبق برنامه قرار است هر چهار بازی امروز از ساعت 19:15 آغاز گردد.

ذوب آهن - تراکتور

ذوب آهن اصفهان در حالی در استادیوم فولادشهر از تراکتور میزبانی می نماید که از دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب نموده است. این تیم در نخستین دیدارش برابر سایپا متحمل شکست 3 بر 2 شد و در ادامه برابر میزبانش پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل رسید. شاگردان منصوریان که حالا با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند، می توانند با پیروزی برابر میهمان خود، به رتبه های بالایی جدول برسند.

در مقابل تراکتور که این فصل تیم پر مهره ای را روانه مسابقات نموده، آغاز خوبی در لیگ نداشت و با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان کار خود را آغاز کرد و در ادامه با رجحان برابر پرسپولیس، چهار امتیازی شد و حالا در رده ششم جدول واقع شده است. دنیزلی و تیمش که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می روند برای عقب نماندن از رقبای بالانشین باید سه امتیاز دیدار برابر ذوب آهن را به اندوخته های خود را اضافه کند.

نفت مسجدسلیمان - استقلال

پیش از آغاز فصل و درست زمانی که آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال شد، همه اهالی فوتبال ایران امیدوار شدند تا سبک فوتبال ایتالیایی را در ایران ببینند اما طی دو هفته گذشته، حواشی بیشتر از متن، عملکرد استقلال را تحت تاثیر قرار داد. استراماچونی و تیمش در هفته نخست با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند برابر ماشین سازی تبریز شکست خوردند و در ادامه در استادیوم آزادی، در لحظات پایانی بازی با فولاد، پیروزی را با تساوی عوض کردند تا از دو بازی گذشته خود فقط یک امتیاز داشته باشند اما استقلالی ها حالا با کم شدن حاشیه ها و تمرکز بیشتر راهی مسجدسلیمان شده اند تا با کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید، با چهار امتیاز رتبه خود را در جدول بهبود بخشند.

در مقابل، نفت مسجدسلیمان شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. آنها از دو بازی قبلی خود با دو تساوی، دو امتیاز به دست آورده اند و حالا می خواهند نخستین پیروزی خود را در فصل جدید، در خانه آن هم مقابل تیمی پر آوازه جشن بگیرند.

شاهین شهرداری بوشهر - پیکان

دو هفته از لیگ گذشته و حالا به داربی قعرنشینان رسیده ایم. تنها نکته مشترک پیکان و شاهین، بدون امتیاز بودن این دو تیم است. پیکان که چند سالی است حضورش در لیگ برتر را تثبیت بخشیده، در فصل جدید آغاز بدی داشته است. آنها با راهنمایی حسین فرکی در هفته نخست با دو گل مغلوب شهر خودرو شدند و سپس در یک جدال پُرگل برابر نساجی مازندران شکست خوردند اما حالا با پشت سر گذاشتن دو هفته تعطیلات، آماده اند تا نخستین امتیاز خود را به دست بیاورند.

شاهین شهرداری بوشهر که سال جاری به عنوان تیم پر طرفدار جنوبی به لیگ برتر آمده، هنوز نتوانسته امتیازی را به دست بیاورد. آنها که به عنوان دومین تیم از لیگ یک، راهی لیگ برتر شدند، طی دو هفته برابر سپاهان و شهر خودرو متحمل شکست شدند و حالا امیدوارند با اتکاء به شرایط میزبانی و حمایت هوادانشان، نخستین امتیاز را به برای خود به دست بیاورند.

سایپا - نساجی مازندران

سایپای تهران فصل جدید را با مربی جوان آغاز نموده است. نارنجی پوشان که در اواخر فصل قبل علی دایی را کنار گذاشتند، ابراهیم صادقی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کردند تا با اتکا به این مربی جوان، روزهای خوبی در لیگ نوزدهم داشته باشند. سایپا لیگ را خوب آغاز نموده و به لطف یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز شرایط خوبی در جدول دارد. شاگردان صادقی که در هفته سوم باید در خانه بازی نمایند، احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز دارند تا رقابت در صدر جدول را به رقبا واگذار ننمایند.

در طرف دیگر، نساجی مازندران که تیمی پر طرفدار در فوتبال ایران است، همانند رقیبش سایپا، چهار امتیاز در جدول دارد و در کوشش است که با کسب یک نتیجه منطقی برابر سایپا، به رقابت در بالای جدول ادامه دهد. شاگردان رضا مهاجری در دو هفته قبل ابتدا برابر گل گهر سیرجان به تساوی رسیدند و در ادامه توانستند در خانه برابر پیکان به رجحان برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 349

به "ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال، نبرد 6 امتیازی در بالا و پایین جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال، نبرد 6 امتیازی در بالا و پایین جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید