قلعه نویی صدر را از استقلال گرفت

به گزارش شارژ 10، استقلال در اصفهان نتوانست اتوبوس پارک شده جلوی دروازه ذوب آهن را چپ کند. بازی هنوز آغاز نشده بود که رشید مظاهری دست به کار شد. دروازه بانی که در قامت استقلال است. باهوش، بی حاشیه و توانمند.

قلعه نویی صدر را از استقلال گرفت

خبرنگاران؛ احسان محمدی- هر بازیکنی از استقلال رفت ستاره شد! این حرف شاید گزنده باشد اما کافی است به عملکرد میلاد زکی پور نگاه کنید. بازیکنی که در کانال های طرفداری اشکش را درآوردند اما حالا در گل گهر مثل ستاره ها می درخشد. یا همین گادوین منشا که مهمترین خاطره اش با استقلال داستان کشیدن موهایش توسط یک طرفدار یا شکستن تختی است که راست و دروغش رفت قاتی افسانه ها اما حالا با 9 گل زده در 7 بازی دارد به سمت خلق یک رکورد می تازد.

استقلال در اصفهان نتوانست اتوبوس پارک شده جلوی دروازه ذوب آهن را چپ کند. بازی هنوز آغاز نشده بود که رشید مظاهری دست به کار شد. دروازه بانی که در قامت استقلال است. باهوش، بی حاشیه و توانمند. اگر آن توپ ثانیه های نخست را مهار ننموده بود شاید استقلال همین یک امتیاز را هم از اصفهان دشت نمی کرد.

محمود فکری و طرفداران استقلال حق دارند به یک صحنه کلیدی در بازی معترض باشند جایی که ارسلان مطهری در یک موقعیت تک به تک با خطا متوقف شد و داور می توانست با یک کارت قرمز در همان نیمه اول ذوبی ها را ده نفره نمایند. بلایی که سر شهرخودرو در هفته پیش آمد اما نتیجه فقط یک کارت زرد و یک موقعیت کاشته بود که مثل باقی کوشش های آبی ها به هدر رفت.

رحمان رضایی و ذوب آهن که در طول هفته های گذشته چند بار به شدت داوری معترض بودند و حتی اوایل آذر نامه نوشتند که در صورت ادامه این فرایند که به معنای بی فایده بودن حضور و کوشش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر- ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع نموده و عطای لیگ را به لقای مافیای برد و باخت و دست های پشت پرده آن خواهیم بخشید حالا باید شاد باشند که یک اشتباه داوری به دادشان رسید. آیا الان هم بیانیه می دهند که حق استقلال ضایع شده یا ما فقط وقتی نگران عدالت می شویم که پای منافع خودمان در میان باشد؟

خارج از سوت داور که ممکن است کسانی حتی آن را درست بشمارند یا حتی بگویند برای ذوب آهن هم یک پنالتی اعلام نشد، کیفیت استقلال برای خلق موقعیت بار دیگر زیر سوال رفت. این استقلال توان خلق موقعیت ندارد و خوش شانس است که حریفان احمد الجبوری و مصطفی عکاشه دارند. یک امتیاز از اصفهان نتیجه بدی نباید باشد اما این ذوب آهن با این سبک بازی حرف زیادی برای گفتن نداشت. کافیست نیمه دوم بازی را دیده باشید. محمود فکری طبق برنامه قرار بود هفته آینده مقابل پرسپولیس بایستد که این بازی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

نتیجه غافلگیرنماینده هفته را نفت مسجدسلیمان رقم زد. آن ها در خانه با گل دقیقه 90 نیما انتظاری فولاد را شکست دادند. اولین شکست تیم نکونام محصول اتفاق نبود. یک بازی پایاپا و پرموقعیت که در نهایت با یک شوت درخشان سه امتیازش به مسجدسلیمان رفت. پیروزی 1-0 مس رفسنجان با گل محمد قاضی تمام نشدنی در قائمشهر باعث شد تا محمد ربیعی نفس راحتی بکشد و خودش را از ته جدول بالا بکشد.

تیم برتر هفته گل گهر سیرجان بود که با نتیجه 3-1 شهرخودرو را در هم شکست. گادوین منشا هت تریک کرد و به 9 گل به صدر جدول جهید. تراکتور هم در خانه با همین نتیجه توانست پیکان را شکست دهد تا مسعود شجاعی به دومین پیروزی خود دست پیدا کند و خودش را به رده سوم برساند. درست بیخ گوش استقلال و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر یک رده پایین تر.

آلومینیوم اراک با یک گل سه امتیازی توانست بعد از مدتها ترمز صنعت نفت آبادان و طالب ریکانی را بکشد. یک پیروزی ارزشمند که آنها را تا رده هشتم جدول بالا کشید. تساوی 0-0 سایپا مقابل ماشین سازی تبریز تعداد تساوی های شاگردان ابراهیم صادقی را به 5 رساند. هفت بازی و 5 تساوی!

حالا محمود فکری صدر جدول را به امیر قلعه نویی تعارف کرد. گل گهر 13 امتیازی شد و استقلال با 12 امتیاز در رده دوم آن هم در غیاب پرسپولیس مدعی همیشگی که فردا در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می نماید و اگر به لیگ برتر برگردد بعید است رقیبان این همه صدر را دست به دست نمایند. در قعر جدول ماشین سازی و ذوب آهن با 2 و 4 امتیاز جاخوش نموده اند. ذوب آهن اگر نجنبد احتمالاً فصل بعد اصفهان فقط یک نماینده در لیگ خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1364

به "قلعه نویی صدر را از استقلال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی صدر را از استقلال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید