خبرنگاران هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره بارش رگباری

به گزارش شارژ 10، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در مورد بارندگی رگباری و شدید در استان به ویژه به کشاورزان و عشایر هشدار داد.

خبرنگاران هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره بارش رگباری

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

سید ابوالحسن میرجلیلی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز گذشته به جو استان مردم از سفرهای غیرضرور اجتناب نمایند و در بستر و حریم رودخانه ها قرار نگیرند.

وی اعلام کرد: گلخانه داران، زنبورداران، دامداران، کشاورزان و عشایر تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی را بیندیشند.

میرجلیلی با بیان اینکه این ناپایداری های جوی تا صبح پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد، اعلام کرد: با توجه به رگباری بودن بارندگی های این فصل از سال مردم هشدارهای مختلف هواشناسی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه بارندگی های 24 ساعت گذشته در استان خسارت جانی نداشت افزود: باران رگباری در این مدت روان آب حاصل از آن به باغات و زیرساخت های بعضی شهرستان های استان از جمله قاینات و بیرجند خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شب گذشته برق بخشی از مناطق بیرجند و روستاهای اطراف شهر قطع شد که بیشتر آن ها همان شب و تعدادی هم امروز وصل شده است.

میرجلیلی افزود: امشب هم برق روستاهای اکبرآباد بهدان، نوفرست و پیرونج شهرستان بیرجند براثر بارندگی شدید قطع شده که نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته چندین خودرو به دلیل توقف در راستا رودخانه گرفتار روان آب شده که رهاسازی شدند.

میرجلیلی گفت: بارندگی و روان آب خسارت های محدودی به زیرساخت های بعضی شهرستان ها وارد نموده که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره بارش رگباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره بارش رگباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید