معرفی برترین رستوران های استان مازندران

به گزارش شارژ 10، در این مقاله سعی داریم شما را با برترین رستوران های استان مازندران آشنا کنیم ،شمال ایران از آن دسته از منطقه های توریستی می باشد که در هر فصلی جهانگرد و مسافر دارد که جمعیت مسافران در تابستان و بهار به دو و یا سه برابر می رسد و می توان گفت که هستند کسانی که در هر ماه و در هر فصلی از سال حداقل یک بار به این منطقه و ویلاهای خود سر می زنند، پس لازمه یک منطقه جهانگردی مانند مازندران با این حجم مسافر و این آب و هوای مطبوع، داشتن رستوران هایی با کیفیت برای هر سلیقه ای می باشد. استان مازندران یکی از بزرگترین و عریض ترین استان های کشور از نظر طولی می باشد که از نوشهر و ساری آغاز شده و تا شهر رامسر ادامه دارد که ما در این مقاله در این مسیر از شرق تا غرب این محدوده رستوران های استان مازندران را به شما معرفی می کنیم. پس با ما در مجله جهانگردی خبرنگاران همراه باشید برای آشنایی بیشتر با تعدادی از رستوران خوب در استان مازندران...

معرفی برترین رستوران های استان مازندران

رستوران حاج حسن در ساری

رستوران حاج حسن رستورانی بزرگ در سه طبقه می باشد و از برترین رستوران های استان مازندران می باشد که بیشتر مشتری هایش یا قبلا از خوراک ماهیچه آن خورده اند یا تعریف آن را شنیده اند که تصمیم گرفته اند وعده ای خود را مهمان رستوران حاج حسن بکنند، این رستوران که بیشتر خوراکی هایش و غذاهای اصلی اش با گوشت می باشد و باب طبع ما ایرانی ها البته گیاهخواران هم با میز اردوری سرگرم می شوند، شعار این رستوران این است که کسی ناراضی از آن بیرون نمی رود، پس این پیشنهاد را از خبرنگاران بپذیرید و یک وعده خود را در رستوران حاج حسن مهمان کنید.

آدرس: مازندران، کیلومتر 2 جاده ساری نکا تلفن:33284082

فست فود ساینا نوشهر و رستوران آفتاب گردان مازندران

این فست فود زیبا بین نوشهر و نور در شمال کشور در منطقه ای با مناظری خاص و زیبا در ساحل دریای خزر قرار گرفته است این فست فود که می گویند کیفیت بالایی دارد کافه ای برای گذراندن اوقاتی دلپذیر در کنار خود دارد.

آدرس: مازندران، نوشهر، روبروی اداره شیلات

رستوران آفتاب گردان هم توانسته جای خود را به عنوان یک رستوران خوب در استان مازندران و میان رستوران های باکیفیت شمال کشور باز کند، یکی از غذاهای خاص و منحصر به فرد این رستوران پلوهای یک نفره با ته دیگه زعفرونی آن می باشد در واقع همان ته چین خودمان، که طعمش سالها در خاطره ها می ماند.

آدرس: مازندران، نوشهر، خیابان 15 خرداد تلفن:09123181259

رستوران آیلار نمک آبرود شمال

رستورانی که علاوه بر طعم خاص و کیفیت عالی چشم انداز ای زیبا دارد که مختص شمال کشور است این رستوران که توانسته است در سال 91 به عنوان رستوران نمونه سال را به خود بگیرد و با داشتن ایزو 9001 و 9002 به یکی از رستوران های استاندارد شمال کشور تبدیل گردد، این رستوران دکوری الهام گرفته از طبیعت دارد و می تواند پیوندی میان انسان و طبیعت ایجاد کند.

آدرس: چالوس، یک کیلومتر بعد از نمک آبرود، آهنگرکلا، جنب ایران کتان تلفن:01924927797

رستوران دانانو

این رستوران در ورودی دهکده شیرین قرار گرفته است که برای مشتریان متل قو آشنا می باشد، غذاهای ایتالیایی این رستوران زبانزد است در رستوران دانانو می توانید علاوه بر صرف غذا از منو کافه هم نوشیدنی های متنوع و کیک های خوشمزه سفارش دهید.

آدرس: سلمان شهر، نرسیده برج های بزرگ زاده، نبش دهکده شیرین تلفن:0114630469

رستوران آبادگران و ارکیده شمال

رستوران آبادگران در مسیر نمک آبرود قرار گرفته است، رستورانیست با ظاهری کاملا معمولی و با یکبار امتحان کردن طعم غذا در این رستوران جای دیگری را برای استراحت و خوردن غذا در جاده چالوس انتخاب نمی کنید، این رستوران دو فضای داخلی و لب ساحل دارد و پارکینگی برای پارک ماشین که خیال شما را از این جهت راحت می نماید.

آدرس: چالوس، نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو تلفن:0114924986

از دیگر پیشنهاد های جاده چالوس رستوران ارکیده می باشد که می توانید تجربه خوردن غذا در کنار طبیعت را داشته باشید که البته در فصول سرد می توانید به فضای داخلی مراجعه کنید، بعلاوه این محوطه علاوه بر داشتن فضایی طبیعی و زیبا قسمتی برای فضای بازی بچه ها هم داردکه باعث می گردد شما ساعتی در آنجا با خیالی راحت سپری کنید.

آدرس: کیلومتر 12 جاده چالوس از سمت کرج تلفن:02635353

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2170

به "معرفی برترین رستوران های استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید