خبرنگاران ایجاد 7رشته جدید دردانشگاه علمی و کاربردی منطقه مالی سلفچگان قم

به گزارش شارژ 10، قم- خبرنگاران - مسئول روابط عمومی منطقه ویژه مالی سلفچگان قم از ایجاد هفت رشته جدید در دانشکده علمی و کاربردی این منطقه اطلاع داد.

خبرنگاران ایجاد 7رشته جدید دردانشگاه علمی و کاربردی منطقه مالی سلفچگان قم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حسن محمدی روز یکشنبه دراین زمینه گفت: این مرکز که از سال گذشته رسما فعالیت خود را شروع کرده است در سال تحصیلی 99-1400 رشته های جدید، برق صنعتی ،آسانسور و پله برقی ،مکانیک تاسیسات صنعتی ،شیمی آزمایشگاهی شوینده ها و آرایشی بهداشتی ،ایمنی کار و حفاظت صنعتی ،بازار یابی و کارشناسی بازاریابی بین الملل را اضافه کرده و اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی خواهد نمود.

وی ادامه داد: دانشکده علمی و کابردی منطقه ویژه مالی سلفچگان قم سال گذشته در پنج رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های کاردانی حرفه ای بازرگانی - امور گمرکی، کاردانی حرفه ای بازرگانی - انبارداری، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی، کاردانی حرفه ای حسابداری - حسابداری صنعتی، کارشناسی حرفه ای حسابداری - حسابداری خدمات و فراوریات صنعتی با پذیرش دانشجو فعالیت خود را شروع کرده بود.

وی گفت: از نکات قابل توجه در این مرکز آموزشی، حضور دانشجویان در محیط کار و کسب تجربه و استفاده از امکانات و کارگاه های مجهز موجود در منطقه ویژه مالی سلفچگان و شهرک شکوهیه قم می باشد. در حال حاضر با توجه به شرایط بوجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرنا، کلیه کلاس ها به صورت غیر حضوری و مجازی و خارج از وقت اداری تشکیل می گردد که می تواند در توانمند سازی دانشجویان نقش بسزایی داشته باشد.

منطقه ویژه مالی سلفچگان در 50 کیلومتری قم در زمینی به مساحت 2000 هکتار در سال 1376 به تصویب هیات وزیران رسید.

این منطقه به عنوان مهمترین و نزدیک ترین منطقه ویژه مالی به مرکز سیاسی - مالی کشور، واقع در راستا جاده ابریشم، راه آهن سراسری و بزرگراه های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس به منظور فراوری، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش معین کننده ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا کند.

هم اکنون 120 واحد صنعتی و تجاری در این منطقه مشغول فعالیت می باشد که این رقم نمایان گر فعالیت 87 درصد واحدهای دارای پروانه بهره برداری منطقه است.

بخش سلفچگان یکی از بخش های پنج گانه استان قم است که در فاصله 40 کیلومتری شهر قم واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1158

به "خبرنگاران ایجاد 7رشته جدید دردانشگاه علمی و کاربردی منطقه مالی سلفچگان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد 7رشته جدید دردانشگاه علمی و کاربردی منطقه مالی سلفچگان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید