خان محمدی: مشکل پرسپولیس کالدرون نیست، چرا از عرب درباره پول های از دست رفته سوال نمی گردد

به گزارش شارژ 10، یک بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید نمود که مباحث حال حاضر این تیم با کالدرون مشکل امروزه پرسپولس نیست.

خان محمدی: مشکل پرسپولیس کالدرون نیست، چرا از عرب درباره پول های از دست رفته سوال نمی گردد

حسن خان محمدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسائل حال حاضر این تیم گفت: پرسپولیس مشکل اقتصادی دارد. نه فقط پرسپولیس بلکه تمام تیم های کشور با این مشکل سر و کار دارند اما شدت آن در پرسپولیس بیش تر است. در کنار این مشکل، سوء مدیریت باشگاه هم از گذشته تا به امروز از معضلات پرسپولیس بوده که امروزه همه و همه بر گردن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس افتاده است. البته که مسائل مدیریتی و اقتصادی از گذشته برای پرسپولیس به یادگار مانده است و هیچ کس هم پاسخگو آن نیست. با گردن هم انداختن مسائل چیزی حل نخواهد شد. مسوولان، مردم و بازیکنان پرسپولیس همه باید پشت انصاری فرد باشند و حمایتش نمایند، از طرف دیگر مدیریت باشگاه نیز باید با ثبات و مطمئن باشد.

او در همین رابطه اضافه کرد: مسائل اقتصادی در تیم های لیگ برتر، مخصوصا تیم های بزرگ یکسان نیست اما هزینه کردن بیش تر از درآمد باشگاه، از آن دسته مسائلی است که همه در آن اشتراک دارند. مسائل اقتصادی باید از ریشه آنالیز گردد. باید به دنبال مبدا آن گشت و از همان جا مشکل را آنالیز کرد. مدیرعامل های قبلی باشگاه باید شفاف سازی نمایند که معضلات اقتصادی حال حاضر از کجا آغاز شده است. چرا از عرب (مدیر عامل پیشین پرسپولیس) درباره پول های از دست رفته یا ریشه مسائل اقتصادی سوال نمی گردد. چرا از او نمی خواهند شرح بدهد. هروقت به ریشه مسائل بزنیم، موفقیت برای ما آغوش خود را باز خواهد نمود. جدا از همه این مباحث، باید این مسائل به مردم گفته گردد. یا باید برای مردم شفاف سازی نمایند و آن ها را از وقایع باشگاه مطلع نمایند یا همین روندی که الان در جریان است ادامه خواهد یافت.

خان محمدی در پاسخ به این سوال که کدام تصمیم برای پرسپولیس بهتر است، ماندن یا رفتن کالدرون؟ گفت: اول این که، در حال حاضر معین نیست پرسپولیس جایگزینی برای کالدرون دارد یا خیر. در گام دوم، نباید این موضوع که پرسپولیس با کالدرون قهرمان نیم فصل شد را فراموش کنیم. از همه این ها گذشته، مشکل پرسپولیس کالدرون نیست. در تمامی ادوار این باشگاه، این مسائل برای پرسپولیس یکسان بوده است و یک رسم قدیمی بوده است، بنابراین باید دنبال ریشه این مشکل بگردیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در انتها برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوار هستم تدابیری اتخاذ گردد تا پرسپولیس در جایگاهی که لیاقتش را دارد بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 711

به "خان محمدی: مشکل پرسپولیس کالدرون نیست، چرا از عرب درباره پول های از دست رفته سوال نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: مشکل پرسپولیس کالدرون نیست، چرا از عرب درباره پول های از دست رفته سوال نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید