حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در بین بانوان، پرداخت تسهیلات بانکی با معرفی نامه وزارت کار

به گزارش شارژ 10، اعتبار بسیار مناسبی از جانب بانک رفاه در این راستا اختصاص یافته است که بانوان علاقه مند می توانند با اخذ معرفی نامه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، نسبت به بهره برداری از تسهیلات مربوطه در این بخش استفاده و فراوری خود را رونق ببخشند.

حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در بین بانوان، پرداخت تسهیلات بانکی با معرفی نامه وزارت کار

با هدف حمایت از بانوان کارآفرین و اثرگذار ملی و آنالیز مسائل و مسائل آنان، اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه گانی طی سخنانی در جمع خبرنگاران در حاشیه این بازدید، از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از توسعه اشتغال در بین بانوان اطلاع داد.

وی با اعلام این خبر اضافه نمود: اعتبار بسیار مناسبی از جانب بانک رفاه در این راستا اختصاص یافته است که بانوان علاقه مند می توانند با اخذ معرفی نامه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، نسبت به بهره برداری از تسهیلات مربوطه در این بخش استفاده و فراوری خود را رونق ببخشند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران توضیح داد: بانک رفاه کارگران سعی نموده است در مسیر پرداخت این تسهیلات، در حد امکان تسهیل سازی انجام دهد تا ضمن تامین منابع اشتغالزایی بانوان، در مسیر حمایت از فراوری ملی گام بردارد.

وی اضافه نمود: در صورتی که بانوان محترم در مسیر بهره برداری از تسهیلات اشتغالزایی بانک رفاه کارگران با مشکل خاصی روبرو شدند مراتب را به وسیله مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به شماره 8525-021 منتقل نمایند تا با پیگیری از جانب اداره های مربوطه نسبت به برطرف آن اقدام گردد.

للـه گانی به اهداف بازدید از نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی اشاره نمود و گفت: با هدف آنالیز مسائل و مسائل بانوان اثرگذار و کارآفرین و حمایت هایی که به وسیله بانک رفاه می توانیم در راستای برطرف آنها داشته باشیم، به همراه همکاران حوزه اعتباری بانک از این نمایشگاه بازدید کردیم.

وی اضافه نمود: بانوان حاضر در این نمایشگاه در صحبت های خود عمدتا از دو مشکل تامین منابع مورد احتیاج و فروش محصولات، نام بردند که ما در بانک رفاه کارگران سعی نموده ایم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و بسترسازی فروش محصولات، به سهم خود در راستای برطرف این مسائل اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سرانجام با اشاره به موفقیت های بانوان ایرانی در عرصه های مختلف مالی، اجتماعی، فرهنگی و...، گفت: در این نمایشگاه مصادیق بسیار ارزشمندی از توانمندی های بانوان کشور در حوزه های مختلف از جمله نانو، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک، بهداشت و درمان، صنایع دستی، مراکز نوآوری شتاب دهی، مشاغل خانگی، دارویی، فناوری های نوین و ..... به نمایش درآمده که نشان از نقش مشخص نماینده آنان در این حوزه ها دارد.

شایان ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی ذیل نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در محل دائمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2185

به "حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در بین بانوان، پرداخت تسهیلات بانکی با معرفی نامه وزارت کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در بین بانوان، پرداخت تسهیلات بانکی با معرفی نامه وزارت کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید