ترامپ خطاب به جمهوری خواهان: احمق های ضعیف نباشید!

به گزارش شارژ 10، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با ادعای پیروزی در انتخابات از جمهوری خواهان خواست برای پس دریافت این پیروزی مبارزه کنند.

ترامپ خطاب به جمهوری خواهان: احمق های ضعیف نباشید!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ در جدیدترین توییت خود بار دیگر مدعی پیروزی در انتخابات با فاصله زیاد شد و از جمهوری خواهان خواست کنار او قرار بگیرند.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص در اشاره به خبری از نیویورک پست که مصاحبه جو بایدن را با استفن گولبرت به دلیل اشاره نکردن به مسائلی مثل تحقیقات از پسر بایدن، شوخی توصیف کرده بود، نوشت: او انتخابات را نبرد. او در همه شش ایالت کلیدی با فاصله زیاد بازنده شد. بعد آن ها صد ها هزار رای را در هر یک از این ایالت ها دور ریختند و دستشان رو شد.

ترامپ در ادامه ادعا های انتخاباتی خود که نتوانسته آن ها را ثابت کند، اضافه کرد: حالا سیاستمداران جمهوری خواه باید مبارزه کنند تا پیروزی بزرگشان دزدیده نشود. احمق های ضعیف نباشید!

توییتر این پیام ترامپ را نشان دار کرد و هشدار داد منابع مختلف نظر متفاوتی را نسبت به این انتخابات ارائه کرده اند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر با انتشار پیامی در توئیتر از برپایی اعتراضات بزرگ در ششم ژانویه (17 دی ماه) در واشنگتن دی. سی، پایتخت ایالات متحده خبر داده بود.

ترامپ در پیام توئیتری خود با اشاره به گزارشی که پیتر ناوارو یکی از مشاوران ارشدش در مجله واشنگتن اگزمینر درباره وقوع تقلب در انتخابات منتشر کرده، مدعی شد که غیرممکن است در انتخابات بازنده شده باشد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام نوشت: پیتر ناوارو گزارش 36 صفحه ای را منتشر کرده که [عنوان می کند]ادعای تقلب در انتخابات برای پیروزی ترامپ بیش از اندازه کافی است. طبق آمار شکست [من]در انتخابات غیر ممکن است. اعتراضات بزرگی در [واشنگتن]دی. سی در روز ششم ژانویه در راه است. آنجا باشید، (اعتراضات ما) شدید خواهد بود.

ششم ژانویه مصادف با هفدهم دی ماه روزی است که اعضای کنگره برای تایید آرای الکترال کالج و پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا دور هم جمع خواهند شد.

علی رغم تأیید پیروزی بایدن در انتخابات با کسب 306 رأی الکترال بعد از بر گزاری جلسه رأی گیری در سراسر ایالات متحده، ترامپ همچنان از پذیرش شکست امتناع کرد.

ترامپ بعد از آنکه الکترال کالج یا مجمع گزینندگان ایالات متحده، بایدن را رسماً به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب کردند با انتشار پیامی در توئیتر باز هم ادعای تقلب در انتخابات را مطرح نمود.

تیم رئیس جمهور آمریکا شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن ها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی بوده مطرح نمودند، اما این شکایت ها در چند ایالت رد شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1370

به "ترامپ خطاب به جمهوری خواهان: احمق های ضعیف نباشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خطاب به جمهوری خواهان: احمق های ضعیف نباشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید