برنامه های آموزشی صنایع دستی بوشهر در دوران پسا کرونا تقویت می گردد

به گزارش شارژ 10، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: برنامه های آموزشی صنایع دستی در دوران پساکرونا تقویت می گردد.

برنامه های آموزشی صنایع دستی بوشهر در دوران پسا کرونا تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده با اعلام این خبر اضافه نمود: در سال جدید با تقویت مبحث آموزش صنایع دستی به کیفیت بخشی در حوزه فکر می کنیم.

او به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی شاغلان صنایع دستی با موضوع بازاریابی، تقویت فراوری و فروش فراوریات صنایع دستی در سال 99 اشاره نمود و اضافه نمود: این دوره ها با موضوع آشنایی با اقتصاد صنایع دستی و راه کارهای برون رفت از بحران خواهد بود که یاری می نماید چگونگی استفاده علمی از این شرایط و خروج از بازه های بحرانی شغلی را ارزیابی نموده و تصمیم گیری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر ادامه داد: دوره های آموزشی فرصت های کارآفرینی، آشنایی با الگوها و تکنیک های بازاریابی و فروش در شرایط رکود مالی، آشنایی با فرایند و نحوه طراحی استقرار چرخه بهره وری در کسب وکارهای تعاونی و آشنایی با الگوهای علمی و کاربردی مبارزه با ویروس کرونا در کسب وکار از دیگر برنامه ای های آموزشی این اداره کل در حوزه صنایع دستی است که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جدید انجام خواهد شد.

او اضافه نمود: در سال گذشته، آموزش های فراوری محور در روستاها را داشتیم که رضایت مندی آنان را در پی داشت و سعی داریم این فرایند آموزشی تداوم داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 911

به "برنامه های آموزشی صنایع دستی بوشهر در دوران پسا کرونا تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های آموزشی صنایع دستی بوشهر در دوران پسا کرونا تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید