با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین آشنا شوید سقف کاذب چیست ؟

به گزارش شارژ 10، سقف کاذب چیست ؟

رپرتاژ آگهی - سقف کاذب در بین پوشش هایی قرار می گیرد که به صورت غیر باربر طراحی و ساخته شده است. در رابطه با این سقف موارد بسیار گسترده و مهمی وجود دارند. به عنوان مثال برای اینکه بخواهیم این سقف را به اجرا در بیاوریم، در ابتدا نیاز است تا سقف سازه ای به درستی نصب شود.

با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین آشنا شوید سقف کاذب چیست ؟

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

این سقف مزایا و معایب خاص خودش را دارد و به خاطر بهره مندی از ویژگی های مختلف، توانسته در انواع گوناگونی وجود داشته باشد. مواردی که در این نوع سقف مورد اهمیت هستند، بسیار زیادی هستند که در ادامه به صورت جامع تر هر کدام را مورد بررسی و توضیح قرار خواهیم داد.

مزایای استفاده از سقف کاذب

این سقف که به صورت گسترده در انواع سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، توانسته مزیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد که از جمله آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

1- از امتیازات این سقف می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. همین مورد باعث خواهد شد تا برتری های بسیار زیادی را نسبت به سقف های دیگر پیدا کند. از این برتری ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به نصب و تعمیر اشاره کرد.

2- از این سقف برای بهره مندی از یک دکوراسیون زیبا نیز استفاده می گردد. بدین صورت که با کمک آن از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا بتوانید نورپردازی های بسیار خلاقانه ای را بر روی سقف به وجود بیاورید.

3- مهندسان و طراحان برای اینکه بتوانند بهینه سازی انرژی را در ساختمان ها پیدا کنند، نیاز دارند تا از سقف های کاذب استفاده کنند. چرا که این سقف با ساختمانی که دارند می توانند از هدر رفتن بی رویه انرژی های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نماید.

. از برترین مزیت هایی که می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، تعمیر بسیار آسان آن است -4

5- از سقف های کاذب می توان به عنوان عایق صدا نیز بهره برد. بدین صورت که با نصب درست آن، خواهید توانست تا از ورود بسکمک از صداها جلوگیری نمایید و از این طریق آرامش را در ساختمان حاکم کنید.

مهم ترین ویژگی سقف های کاذب

سقف های کاذب ویژگی های بسیار مختلفی را دارند ولی از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت رنگ آمیزی اشاره داشت. بدین صورت که شما می توانید با توجه به نوع و رنگ دکوراسیون خانه، یک رنگ مکمل را انتخاب کنید تا نمای داخلی را بسیار جذاب و شیک نمایید.

در چه مکان هایی می توان از سقف کاذب استفاده کرد؟

از سقف کاذب می توان در پذیرایی استفاده کرد و با کمک آن یک دکوراسیون بسیار ویژه را ایجاد کرد

آشپزخانه ها نیز مکان مناسبی برای بهره بردن از این سقف ها هستند که بهترین گزینه برای استفاده سقف مجازی کاذب است.

از دیگر مکان هایی که قابلیت بهره مندی از این سقف را دارند می توان به مواردی همچون حمام، دستشویی و اتاق خواب اشاره داشت.

قیمت سقف کاذب

قیمت سقف کاذب یکی از موارد بسیار پر اهمیت در رابطه با این مبحث می باشد. برای اینکه بتوانیم هزینه های مورد نیاز را برآورد کنیم، نیاز است تا به نکات مختلفی توجه گردد. به عنوان مثال هزینه خرید و نصب سقف چوبی کاذب نسبت به سقف کاذب آلومینیومی متفاوت می باشد.

همچنین در صورتی که بخواهید دکوراسیون سقف را بسیار ویژه تر و خاص تر کنید، کافیست از نورپردازی ایده و الهام بگیرید که همین مورد تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت های نصب خواهد داشت.

سقف کاذب در تهران

فروش سقف کاذب در تهران توسط شرکت ها و کارخانه های مختلفی انجام می گیرد. شما برای اینکه بتوانید امنیت را در سازه هایتان به وجود بیاورد، نیاز است تا از کارخانه های معتبر فرآیند خرید کردن را به انجام برسانید.

این سقف توانسته در انواع مختلفی به بازار عرضه گردد که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و از این قابلیت برخوردار هستند تا بتوانند کاربردهای متعددی را به نمایش بگذارند. همچنین از این نوع سقف می توان در مکان های مختلفی بهره برد که آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب نمونه ای از این موارد به شمار می فرایند.

دیوار کناف چیست؟

در حالت کلی دیوار کناف با نام لاتین knauf به مجموعه ای از صفحات سیمانی یا روکشدار گچی با متریال ها و ابزارهای فلزی گفته می گردد که در ترکیب با هم بهترین سازه ها را در صنعت ساختمانی پدید می آورد.

سازه هایی از قبیل:

دیوارهای پوششی

سقف های کاذب مشبک

دیوارهای جداکننده

سقف های کاذب یکپارچه

سیستم عایق بندی ساختمان در برابر حریق

دیوار کناف در صنعت ساختمانی

دیوار برای کناف که در صنعت ساختمانی به عنوان سیستم ساخت و ساز خشک نیز شناخته می گردد یکی از مصالح نوین بدون نیاز به استفاده از آب است که از آن به منظور عایق حرارتی و صوتی بالا در طراحی داخلی استفاده می گردد. عوامل و متریال هایی که در تشکیل و ساخت کناف دیوار نقش بسزایی دارند،عبارتند از :

زیر سازی فلزی شامل رانر و استاد

صفحات روکشدار سیمانی یا گچی

عوامل اتصال پیچ و مهره

مصالح درزگیری بتن و ماستیک

عایق های صوتی و حرارتی

در حقیقت دیوار کناف به مثابه یک بوم سفید عمل می کند و این اجازه را به طراحان خود می دهد تا خلاقیت و هنر خود را در حین پیاده سازی و اجرای آن بکار گیرند.

از آنجایی که سقف ها و دیوارها نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت طراحی دکوراسیون داخلی ایفا می کنند از این به سبب اهمیت این موضوع طراحان و معماران داخلی با انتخاب سقف و دیوارهای کاذبی که سیستم کناف بر روی آن ها اجرا شده است طرح های منحصر به فرد و زیبایی در نمای داخلی ایجاد میکنند.

آشپزخانه زیبایی را بسازید

اولین پیشنهاد برای استفاده از این نوع سقف ها، آشپزخانه می باشد. بدین صورت که زمانی که می خواهید سقف آشپزخانه را طراحی کنید، از روشی به نام کناف کاری بهره ببرید. اگر آشپزخانه شما از یک حالت مدرن و همچنین کلاسیک بهره می برد، ایده آل ترین گزینه برای استفاده کناف سقف می باشد.

در پذیرایی لذت ببرید

حتما خیلی دوست دارید زمانی که در پذیرایی خانه خود نشسته اید، لذت بسیار زیادی را از طرح ها و وسیله های اطرافتان ببرید. به دست آوردن این حس آنطور که شما تصور می کنید، سخت نیست و با استفاده از این سقف ها قابل دستیابی است.

اگر یک پذیرایی کلاسیک و یا مدرن را دارید، بهتر است از روش هایی همچون گچ بری دوری کنید و موارد جدیدتری را جایگزین آن نمایید. استفاده از سقف کناف بهترین گزینه به شمار می رود..

در اتاق خواب، لذت زیادی را تجربه کنید

پیشنهاد سوم برای استفاده از کناف سقف، اتاق خواب می باشد. اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش زیادی را به شما القا نماید. از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید. این ایده بسیار خلاقانه بوده و شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید.

چه قطعاتی در سقف کناف به کار گرفته شده اند؟

از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند.

تمامی این اجزا در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت عملکرد ویژه آن را می سازند. این قطعات شامل موارد زیر می شوند:

صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد -1

. تصفیه هوا، گاردکس و همچنین تایل های معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند.. از دیگر اجزای تشکیل دهنده سقف کناف می توان به چسب جداکننده، نوارهای درزگیر و همچنین ماستیک اشاره کرد.

سقف کاذب کناف تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد.

قیمت کناف سقف

یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با این سقف، قیمت آن می باشد. در واقع می توان اینطور بیان داشت که قیمت کناف سقف بر اساس پارامترهای مختلفی معین می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص خود را دارند. اصلی ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است.

همچنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همین مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

البته لازم به ذکر این نکته می باشد که از آنجایی که این سقف ها بسیار حساسیت بالایی دارند، بهتر است نصب آن را به یک فرد متخصص بسپارید تا شاهد هیچگونه خطا و یا خسارت نباشید.

تلفن تماس شهام دیزاین :

66125971

88528044

09126164719

09375312301

ارسال توسط اگهی گوگل ادوردز 20

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1476

به "با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین آشنا شوید سقف کاذب چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین آشنا شوید سقف کاذب چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید