بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، داور دو پنالتی برای ما نگرفت

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، میگوئل تکسیرا عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با سپاهان اصفهان گفت: تیم میزبان نیمه اول خوب کار کرد و به گل رسید.

بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، داور دو پنالتی برای ما نگرفت

وی با بیان اینکه امروز ناراحت و غمگین هستیم، ادامه داد: تیم حریف در نیمه اول از راه دور و با یک شوت به گل رسید و درکل یگ بازی خیلی خوبی برگزار گردید.

وی با تاکید بر اینکه ما در نیمه اول خوب نبودیم، ادامه داد: در نیمه دوم هم سعی کردیم هر کاری کنیم تا به پیروزی برسیم اما در هر دو نیمه برای ما پنالتی گرفته نشد.

وی با بیان اینکه داور بازی باید عادلانه قضاوت می کرد، گفت: او در دو صحنه مشابه دو قضاوت متفاوت داشت. در نیمه اول ماشین سازی توانست به گل برسد چون توپ به مدافع ما خورد.

تکسیرا با اشاره به اینکه در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم، گفت: به بازی برگشتیم ولی شرایطی به وجود آمد که غیر عادی بود.

مربی سپاهان با بیان اینکه همه آن صحنه را در داخل محوطه جریمه دیدید، گفت: روی مهاجم ما خطا داد اما داور به بازیکن ما کارت داد و دو پنالتی برای ما نگرفت.

وی با اشاره به تدابیر قلعه نویی در این بازی ابراز داشت: در نیمه دوم قلعه نویی تدابیر جدیدی به وجود آورد و در کل نیمه دوم فقط ما حمله کردیم.

مربی سپاهان با اشاره به اینکه حریف تبریزی در نیمه دوم بسته بازی می کرد، اضافه نمود: ما از کناره ها حمله کردیم و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: در بازی که 6 تعویض انجام شد، فقط 3 دقیقه وقت تلف شده گرفتند که این موضوع خیلی عجیب بود. البته نمی خواهیم کسی را مقصر بدانیم.

تکسیرا سپس با انتقاد از اینکه ماشین سازی و تراکتورسازی مالک مشترکی دارد، ادامه داد: ماشن سازی با باشگاه تراکتورسازی ارتباط دارد و سعی کردند کاری نمایند تا ما بالا نرویم. مالک هر دو باشگاه یک نفر است و طرفداران نیز به آنها یاری کردند.

وی با بیان اینکه در هیچ جای جهان ندیدم که کسی مالک دو باشگاه در یک لیگ باشد، اضافه نمود: امروز فاکتورهای زیادی را برای نتیجه نگرفتن، گفتم و اعلام کردم در نیمه اول آنها بهتر از ما بودند. باید سرمان را بالا بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 99

به "بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، داور دو پنالتی برای ما نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، داور دو پنالتی برای ما نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید