تور دبی ارزان: این تفریحات رایگان در دبی را از دست ندهید!

به گزارش شارژ 10، تفریحات رایگان در دبی

در دبی چه کارهایی را می توانیم رایگان انجام دهیم؟ حتما تعجب کردید، با شناختی که تا به حال از شهر لوکس دبی، کلان شهر شیخ نشین خاورمیانه پیدا کردید سخت است که به این شهر کارهای رایگان را نسبت دهیم. اما چه باور کنید یا نه، تفریحات زیادی در دبی هست که می توانید بدون خرج کردن پول از آن ها لذت ببرید. اگر می خواهید با تفریحات رایگان در دبی آشنا شوید در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور دبی ارزان: این تفریحات رایگان در دبی را از دست ندهید!

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

تجربه رایگان فرهنگ و میراث دبی

نمایشگاه های سفال، بافندگی و دیگر صنایع دستی و نمایشگاه های غواصی مروارید تجربه فرهنگ و میراث دبی در منطقه تاریخی شندغه است که یکی از کارهای رایگانی هست که می توانید در دبی انجام دهید. این نمایشگاه از شنبه تا پنجشنبه هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 10 شب و آدینه ها از ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 10 شب باز است.

ورود رایگان به موزه شتر

در منطقه تاریخی شندغه بعلاوه می توانید از موزه شتر دبی به طور رایگان دیدن کنید. قسمت های مختلف در این موزه به پیشینه شتر در امارات، ارتباط بین شترها و مردم عرب، نژاد و آناتومی بدن شترها اختصاص پیدا نموده است. برای بازدید از این موزه باید از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب به دهکده میراثی شندغه بروید.

بازدید رایگان از آکواریوم دبی

وقتی که می توانید بدون وارد شدن به آکواریوم، از دبی مال مخزن اصلی این آکواریوم را ببینید چه لزومی دارد که 70 درهم هزینه کنید و به داخل بروید! در این آکواریوم می توانید بزرگ ترین گونه های دریایی را به طور رایگان دیدن کنید.

کلاس های رایگان یوگا

کسانی که در پی تناسب اندام هستند کارهای رایگان زیادی در دبی هست که می توانند انجام دهند اما برترین آن ها کلاس یوگای رایگان در آدینه هاست. این کلاس ها در 5 نقطه مختلف شهر شامل خور دیره، خور بر دبی، پارک زعبیل، پارک جی ال تی و شهر اینترنتی برگزار می شوند. می توانید در طول سفر خود به دبی در این کلاس های 1 ساعته شرکت کنید و تمرینات مرتب روزانه داشته باشید. زمان آغاز این کلاس ها هر روز صبح ها از ساعت 5:30 تا 6:30 و عصرها از ساعت 6:30 تا 7:30 می باشد.

فیلم دیدن رایگان زیر نور ستاره ها

در هنگامی که در دبی هستید عصرهای یکشنبه فیلم ببینید. از آن جایی که دیدن این فیلم ها مجانی است و آن را در زیر نور ستاره های درخشان نگاه می کنید می تواند تجربه لذت بخشی باشد. برای دیدن این فیلم باید یکشنبه ها ساعت 8:30 شب به بعد به مجتمع پشت بام هرمی در مجموعه وافی بروید.

دیدن رایگان فواره دبی

یکی از محبوب ترین کارهای رایگانی که می توانید در دبی انجام دهید این است که نمایش های زیبای فواره دبی را در بیرون دبی مال دیدن کنید. نمایشی شاد به همراه موسیقی که هر 30 دققیه یک بار به مدت 3 تا 4 دقیقه برگزار می گردد. معمولا جمعیت زیادی دور این فواره جمع می شوند به همین علت زودتر آنجا برسید تا جای بهتری را برای دیدن پیدا کنید.

ورود رایگان به ساحل کورنیش جمیرا

ساحل کورنیش جمیرا اخیرا به فهرست جاههای رایگان دبی اضافه شده است. در این ساحل پارک های بازی برای بچه ها و آلاچیق هایی برای پیکنیک وجود دارد.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2009

به "تور دبی ارزان: این تفریحات رایگان در دبی را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: این تفریحات رایگان در دبی را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید