ایرپادز 3 احتمالا شهریور و در مراسم آیفون 13 رونمایی خواهد شد

به گزارش شارژ 10، اپل به احتمال زیاد از نسل سوم ایرپادز در مراسم برگزار شده برای رونمایی از سری آیفون 13، رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات نو از طریق نشریه DigiTimes منتشر شده اند.

ایرپادز 3 احتمالا شهریور و در مراسم آیفون 13 رونمایی خواهد شد

این گزارش تازه منتشر شده با تکرار ادعا های مطرح شده قبلی می گوید که تولید نسل سوم ایرپادز در ماه آگوست (مرداد) شروع خواهد شد. با توجه به این موضوع می توان گفت که اپل به زودی و مدت اندکی بعد از شروع تولید ایرپادز 3، از آن رونمایی خواهد کرد.

نشریه DigiTimes درباره این موضوع می گوید که تأمین قطعات لازم برای تولید ایرپادز 3 که در ماه های گذشته با حجم بسیار کمی شروع شده است، در سه ماه سوم و چهارم امسال افزایش خواهد یافت.

نسل سوم ایرپادز به احتمال زیاد اولین ایرپادز بعد از رونمایی از نسل اول آن در سال 2019 خواهد بود که اپل تغییرات بسیار زیادی را در آن ایجاد کرده است. اطلاعات منتشر شده درباره نسل سوم ایرپادز نام می کنند که ایرپادز 3 دارای پشتیبانی از شارژ بی سیم، پشتیبانی از Hey Siri و بهبود های داخلی خواهد بود.

همچنین انتظار می رود که طراحی ظاهری ایرپادز 3 با الهام از ایرپادز پرو اجرا شده باشد. نگاهی به تصاویر منتشر شده از ایرپادز 3 نشان می دهد که طراحی ظاهری آن مطابق با شایعه ها و ادعا هایی است که تا به امروز درباره آن مطرح شده است. ایرپادز 3 به نمایش آمده در این تصاویر دارای پایه کوتاه تری است و ممکن است که از گوشی های سیلیکونی در زمان قرار گرفتن در گوش پشتیبانی کند.

همچنین کیس استفاده شده برای ایرپادز 3، در مقایسه با نسل کنونی آن، عریض تر بوده و شبیه کیس ایرپادز پرو است. تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman، عقیده دارد که اپل از نسل تازه آیفون در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی خواهد کرد.

همان گونه که می دانید اپل در سال گذشته به دلیل همه گیری بیماری کووید 19 مجبور شد که از سری آیفون 12 در ماه اکتبر (مهر) رونمایی کند. اما به احتمال زیاد همانند گذشته امسال اپل از نسل تازه آیفون در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می کند.

Gurman همچنین مدعی شده است که اپل از نسل سوم ایرپادز در اواخر امسال رونمایی خواهد کرد و ایرپادز های اپل به رشد خود در بازار و اختصاص سهم بیشتری از بازار ایرفون ها ادامه خواهند داد. اپل تا به امروز تخمین زده است که این شرکت در سال 2020 در حدود 110 میلیون دستگاه ایرپادز و هدفون های بیتس را عرضه کرده است، که باید گفت بسیار بیشتر از سایر شرکت ها است.

با توجه به اینکه اپل دیگر از هدفون در جعبه آیفون استفاده نمی کند، ممکن است که این شرکت براساس شایعه مطرح شده از نسل تازه ایرپادز در کنار آیفون های تازه رونمایی کند تا با این کار باعث موفقیت بیشتر ایرپادز در اواخر سال 2021 و سال 2022 شود.

رونمایی از نسل تازه ایرپادز همچنین ممکن است که برای آینده ایرپادز حیاتی باشد. اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل به تأمین کنندگانش گفته است که تولید نسل کنونی ایرپادز را به دلیل فروش کم تر از انتظار این ایرپادز کاهش دهند.

با وجود تسلط ایرپادز اپل بر روی بازار هدفون های بی سیم، اما دیگر شرکت ها هم تا به امروز توانسته اند که ایربادز های بی سیم و با قیمت کمتری را تولید کنند که این کار باعث به وجود آمدن رقابت در بازار هدفون های بی سیم شده است.

علاوه بر نسل سوم ایرپادز، اپل همچنین در حال کار کردن بر روی دومین نسل از ایرپادز پرو است. شایعه های منتشر شده نشان می دهند که نسل دوم ایرپادز پرو دارای ویژگی های سنجش سلامت پیشرفته و طراحی ظاهری شبیه به ایربادز تازه بیتس استودیو بادز است. با این موجود انتظار می رود که از ایرپادز پرو 2 در سال آینده رونمایی شود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1732

به "ایرپادز 3 احتمالا شهریور و در مراسم آیفون 13 رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز 3 احتمالا شهریور و در مراسم آیفون 13 رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید