آیفون تصویری تابا از مقایسه تا خرید

به گزارش شارژ 10، رپرتاژ آگهی - در میان برندهای گوناگون فراوری کننده آیفون تصویری، تابا یک برند آشنا و پرسابقه است. انواع آیفون تصویری تابا سالیان طولانی است که در بازار این نوع محصولات ارائه می شود و اکنون دیگر نزد مصرف کنندگان از صندلی و اعتبار ویژه ای برخوردار است. شاید تنوع بسیار بالای محصولات، گارانتی های سه ساله و با اصالت در کنار خدمات پس از فروشِ مطلوب به علاوه کیفیت مرغوب، ویژگی هایی باشد که آیفون تصویری تابا را در انواع پرفروش این نوع محصولات دسته بندی می کند. در این مقاله کوشش می کنیم با آنالیز ویژگی های انواع آیفون تصویری تابا و ایجاد امکانی برای مقایسه محصولات این شرکت با شرکت های مشابه مصرف کنندگان را در امر خرید یک آیفون تصویری با کیفیت هدایت نماییم. برای این منظور بهتر است به آنالیز عوامل مهمی بپردازیم که سبب شده اند آیفون های تصویری تابا به محصولاتی پرفروش بدل بشوند.

آیفون تصویری تابا از مقایسه تا خرید

تنوع محصول و جذب سلایق گوناگون

اولین ویژگی انواع آیفون تصویری تابا که سبب شده است در رقابت با برندهای رقیب داخلی این شرکت را شرکتی پیشرو معرفی نماید تنوع کم نظیر محصولات است. امروزه تحولات گسترده ای در آیفون های تصویری پدید آمده است. برای نمونه آیفون های تصویری نسل جدید دارای دوربین های رنگی با کیفیتی هستند و صفحه نمایش های لمسی، در سایزهای متنوع دارند. در شرح اینکه شرکت تابا نیز همراستا با این تحولات، محصولات خود را به روز نموده است. برای مثال انواع آیفون تصویری تابا در طیف گسترده رنگ های نمایشگر و دوربین های با کیفیت بالا و همچنین دارای صفحه نمایش های متنوع از نمایشگرهای 3.5 اینچی تا نمایشگرهای 10 اینچی اکنون فراوری و در بازار عرضه می گردد. بدون شک همین به روزرسانی محصولات و البته تنوع بالا عامل بسیار مهمی در جذب مشتریان با سلایق و احتیاجهای گوناگون به سمت محصولات شرکت تابا بوده است.

چند ویژگی خاص آیفون تصویری تابا

تنوع محصولات تابا به تنهایی برای رقابتی همه جانبه در بازار این نوع محصولات کافی نیست. به همین دلیل انواع آیفون تصویری تابا که در بازار موجود است معمولا در مدل های مختلف دارای ویژگی های خاص دیگری هم هستند. برای نمونه یک ویژگی خاص آیفون تصویری تابا در مدل های به خصوصی قابلیت ثبت و ضبط تصویر در حافظه داخلی دستگاه است. فیلم و عکسی که توسط دوربین دستگاه گرفته می گردد و در نهایت برای بازدیدهای بعدی در حافظه دخیره می گردد. پر واضح است که این قابلیت تا چه حد می تواند برای سیستم ایمنی ساختمان مهم و قابل توجه باشد. این ویژگی اگرچه اندکی به قیمت مدل های یاد شده آیفون تصویری رنگی تابا می افزاید اما به نظر می رسد با استقبال گسترده مشتریان روبرو بوده است. اما ویژگی خاص دیگری که در انواعی از آیفون تصویری تابا تعبیه شده است، قابلیت متصل شدن به خطوط تلفن می باشد. تصور کنید آیفون تصویری منزل تان را به خط تلفن تان متصل کنید. در این صورت حتی هنگامی که منزل نباشید می توانید عبور و مرورها را تا حدی کنترل نمایید. امنیت بهتر و خیال آسوده ارمغان چنین ویژگی برای مصرف کنندگان خواهد بود. از طرف دیگر بعضی از مدل های آیفون تصویری تابا امکان اتصال به چند دوربین مدار بسته را دارند. این ویژگی نیز تحولی شگرف در سیستم ایمنی ساختمان ها و سهولت بازدید از نقاط مختلف ساختمان برای کاربران فراهم آورده است. اما ویژگی منحصر بفرد آیفون تصویری تابا کدام است؟ آن اتفاقی که به عنوان انقلابی در صنعت ساخت آیفون تصویری در کشور ما از آن یاد می گردد، در واقع رونمایی از آیفون تصویری تابا با سیم کشی منحصربفرد 2 سیم است که در سال 97 طراحی و ارائه گشت. البته اکنون این نوع آیفون تصویری تابا که از این تکنولوژی پیشرفته بهره می برد در بازار کمیاب است اما پیشبینی می گردد به زودی با برطرف نواقص به فراوری انبوه برسد.

سبد کالا متنوع تابا الکترونیک

کمپانی تابا که در بین 5 شرکت برتر آیفون تصویری ایرانی قرار گرفته است با کم تیم تحقیق و توسعه، نمایشگر های رنگی در مدل و ابعاد مختلف ارائه نموده که در این بخش به معرفی پرچم دار های Taba می پردازیم. یکی از مرد استفاده ترین آیفون تصویری مدل 1070I آن است که از صفحه نمایش 7 اینچی رنگی تمام لمسی بهره می برد که در کنار این خصوصیت مهم می توانید از قابلیت هایی همچون حافظه داخلی برای ذخیره سازی 200 عکس، درگاه مموری کارت با قدرت ذخیره سازی 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای اشاره داشت.

آیفون 2070 تابا از دیگر مدل های پر هوادار تابا الکترونیک می باشد که بدون گوشی طراحی گشته و با ظاهر و منحصر به فرد، جلوه متفاوتی را به ساختمان شما اضافه می نماید. این مدل از نمایشگر 7 اینچی Taba Electroni با میزان عکس برداری 200 در حافظه داخلی و 1024 عکس، 256 فیلم 15 ثانیه ای در میکرو اس دی قابلیت تبدیل شدن لبه منشی اتوماتیک را دارد تا در صورت نبودن در منزل و پس از بازگشت تصویر ذخیره سازی شده را مشاهده نمایید. اتصال به خط تلفن ثابت این مدل نمایشگر رنگی قابلیت ارتباط آسان را ارائه می نماید، تا مصرف کنندگان این مدل بتوانند از این طریق با افراد مراجعه کنده مکالمه دو نفره داشته و یا حتی درب ساختمان را باز کنند. ارتباط داخلی آیفون 2070 با تمام و احد و نگهبانی انجام پذیر است تا در صورت احتیاج به ارتباط با مدیر و ساختمان و لابی مجتمع مسکونی، تنها با فشردن یک کلید ارتباط مورد نظر خود را حاصل نمایید. جک 3.5 میلی متری وجود شما را در امر شخصی سازی صدا انتقال از پنل زنگ دم دری یاری می نماید تا در زمان عدم احتیاج به پخش صدا از بلندگو، با یاری پورت هندز فری صدای افراد را به انفرادی و خصوصی شنیده و صحبت کنید.

ایستگاه آخر؛ قیمت و گارانتی

یک مصرف کننده در نهایت هنگامی که از ویژگی های کیفی محصول مورد نظر خود آگاهی کافی به دست آورد، در ایستگاه آخر پیش از اقدام به خرید به مقایسه دو فاکتور مهم در میان محصولات برندهای گوناگون می پردازد. مقایسه این دو فاکتور در تصمیم او برای خرید اثری انکار ناپذیر دارد. در واقع این دو فاکتور شامل قیمت محصول و اصالت گارانتی شرکت و البته سابقه خدمات پس از فروش آن می باشد. از همین رو می توان ادعا نمود که علت پرفروش بودن انواع آیفون تصویری تابا تنها مربوط به کیفیت محصولات این شرکت نیست. بلکه قیمت مناسب در عین کیفیت بالا در قیاس با برندهای رقیب و از طرف دیگر خدمات پس از فروش بسیار مطلوب و خوش سابقه به همراه گارانتی 36 ماهه شرکت تابا الکترونیک ، جملگی از عواملی هستند که مصرف کننده را مجاب می کنند با در نظر دریافت جمیع جوانب محصول این شرکت را برای خرید انتخاب نماید. از طرف دیگر همین خدمات پس از فروش مطلوب و گارانتی با اصالت شرکت تابا الکتریک سبب می گردد رزومه ای قوی و قابل اعتنا برای این شرکت در اذهان مصرف کننده ایجاد بگردد.

حال که با مطالعه این مقاله تا اندازه ای با برند تاباالکتریک و ویژگی های انواع دربازکن تصویری تابا آشنا شدید ، انتظار می رود برای خرید محصولات این شرکت با آگاهی بالاتری اقدام به انتخاب نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1507

به "آیفون تصویری تابا از مقایسه تا خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون تصویری تابا از مقایسه تا خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید