اویانسیوو: طرفداران ارومیه ای شایسته محرومیت نیستند، مبلغ خیلی زیادی از تیم شهرداری طلب دارم

به گزارش شارژ 10، بازیکن فنلاندی و پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مبلغ دقیق طلبم از باشگاه شهرداری را نمی توانم اعلام کنم، ولی باید بگویم که خیلی زیاد است.

اویانسیوو: طرفداران ارومیه ای شایسته محرومیت نیستند، مبلغ خیلی زیادی از تیم شهرداری طلب دارم

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام فدراسیون والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه تنها پنج روز دیگر فرصت دارد تا بدهی چند هزار یورویی خود را به طلبکاران ایتالیایی و فنلاندی پرداخت کند و میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را برای خود محفوظ نگه دارد. در غیر این صورت و با توجه به محرومیت تیم شهرداری ارومیه از نقل وانتقالات خارجی و حضور در مسابقات بین المللی، میزبانی شهر ارومیه از مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا منتفی است.

اولی پکا اویانسیوو بازیکن فنلاندی و پیشین تیم شهرداری ارومیه یکی از طلبکاران این تیم است که مبلغ نسبتاً زیادی را از تیم شهر ارومیه، طلب دارد. فدراسیون جهانی والیبال در سال 2018، تیم شهرداری را به پرداخت قرارداد این بازیکن محکوم کرد.

اویانسیوو در گفت وگو خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شنیده ام که تیم شهرداری ارومیه در پی میزبانی تورنمنتی آسیایی است، ولی اگر طلب ما را پرداخت نکند، نمی تواند این مسابقات را برگزار کند. مبلغ دقیق طلبم را نمی توانم اعلام کنم، ولی باید بگویم که خیلی زیاد است.

وی ادامه داد: ارومیه برترین تماشاگران و طرفدارانی را دارد که من تا به حال دیده ام. من ارتباط خوبی با هم تیمی هایم داشتم و مردم شهر با من و خانواده ام خیلی مهربان بودند. لیگ ایران هم سطح بالایی داشت. تنها چیزی که من از آن متنفر بودم، چرندیاتی بود که مدیران تیم، تحویل طرفداران دادند. آنها می گفتند که همه چیز عالی است و ما تمام پول بازیکنان خارجی را پرداخت می کنیم که این دروغ بزرگی بود. طرفداران ارومیه ای، شایسته این رفتارها و محرومیت از میزبانی مسابقات بین المللی نیستند.

للو در خصوص حکم فدراسیون جهانی والیبال گفت: فدراسیون جهانی در سال 2018 به سود من رأی داد، ولی از همان سال تا به امروز، هیچ تماسی از طرف تیم ارومیه با من گرفته نشده است. من از شرایط تیم شهرداری ارومیه کاملاً راضی بودم و تنها مشکل من، دستمزدم بود. خیلی سخت است که بدون دریافت حقوقی که توافق نموده ای برای تیمی بازی کنی.

بازیکن فنلاندی و پیشین تیم شهرداری ارومیه در خصوص علت قطع همکاری با تیم ارومیه ای هم گفت: گوش من دچار مشکل شده بود و برای درمان، نزد دکتری در فنلاند رفتم اما وقتی به ارومیه برگشتم، اجازه حضور در تمرین به من داده نشد. من سه هفته در خانه بودم و تنها کاری که می توانستم انجام دهم، گردش در ارومیه بود. در نهایت و در حالی که 40 درصد مبلغ قراردادم را گرفته بودم، ارومیه را ترک کردم. هنوز هم نمی دانم که آیا 60 درصد به جامانده به من پرداخت خواهد شد یا نه. امیدوارم باشگاه به تعهدات خود در خصوص من و سه خارجی دیگر تیم، عمل کند تا این پرونده در FIVB بسته شده و میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به ارومیه و مردم خوب این شهر برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1965

به "اویانسیوو: طرفداران ارومیه ای شایسته محرومیت نیستند، مبلغ خیلی زیادی از تیم شهرداری طلب دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اویانسیوو: طرفداران ارومیه ای شایسته محرومیت نیستند، مبلغ خیلی زیادی از تیم شهرداری طلب دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید