امروز باید چیا خبرنگاران؟ از فستیوال گاور بازی تا سرطان نسوخ نرم!

به گزارش شارژ 10، امروز باید چیا خبرنگاران؟انتها خونبار فستیوال گاوبازی اسپانیا

روز انتهای فستیوال تاریخی و مشهور گاو بازی سن فرمین اسپانیادر سال 2107 نیز با حادثه همراه بود. در آخرین روز این فستیوال نیز حدود 10 دونده به شدت مجروح شدند که جراحت حداقل 5 نفر از آنها در اثر فرو رفتن شاخ گاو به بدن آنها بود.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ از فستیوال گاور بازی تا سرطان نسوخ نرم!

این در حالی است که در نخستین روز این فستیوال نیز سه مرد 29، 35 و 46 ساله از ناحیه سینه دچار جراحت شده بودند. دو نفر از این مجروحان آمریکایی و یک نفر نیز بومی بود.

این فستیوال از سال 1910 از تاریخ 7 ژوئیه تا 14 ژوئیه در شهر پامپپلونا اسپانیا برگزار می گردد. در فستیوال سال جاری نیز بطور متوسط هر روز حدود 2000 نفر در حالی که لباس هایی مخصوص بر تن داشتند شرکت کردند. در حالی که گاوهای خشمگین از محلی خاص به داخل خیابان ها و کوچه های باریک رها می شدند این شرکت نمایندگان با دویدن کوشش می کردند تا راه فراری پیدا نمایند.

از سال 1910 و شروع این فستیوال تاریخی تا کنون حدود 16 نفر بر اثر جراحت شدید جان خود را از دست داده اند. آخرین قربانی این فستیوالجوان 27 ساله اهل مادرید با نام دانیل جیمنو بود که در اثر حمله گاوی با نام کاپوچینو و فرو کردن شاخش در گردن وی جانش را از دست داد.

انجمن حمایت از حیوانات هر ساله اعتراض خود را مبنی بر خاتمه دادن به برگزاری این فستیوال قرون وسطایی که با هدف سواستفاده از حیوانات و تفریح بشر انجام می گردد اعلام می نماید.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ از سرطان نسوخ نرم چه می دانید؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که به مرور نصف صورت شما از بین برود؟ فکر کردن به این که چنین مسئله ای برای هر کدام ما پیش بیاید کابوسی دور از ذهن و ترسناک است . حالا با مردی آشنا می شویم که با کابوس ما سال هاست دست و پنجه نرم می نماید.

، مردی 38 ساله به نام تیموتی مک گریت اهل آمریکا درگیر یک بیماری با اعنوان سارکوم سینوویال شد که به نوعی می توان آن را سرطان نسوج نرم نامید و به دنبال آن، نیمی از صورت این مرد تا حدی متورم شد که چهره او به طرز وحشتناکی تغییر کرد، این ورم به حدی بود که دیگر تیموتی نصف صورتش را از دست داد و اعضای صورت وی تقریبا ناپدید شدند.

این بیمار از ترمیم چهره اش کاملا نا امید شده بود و تصورش این بود که برای همواره نصف صورتش را از دست داده است.

پزشکان یک سال پس از برطرف ورم صورت تیموتی، تصمیم به جراحی مجدد و درمان او گرفتند و از پوست ساعد و ساق وی به صورتش پیوند زده و اعضای از دست رفته را تا حدودی بازسازی و ترمیم نمودند، با شرایط فعلی او هنوز نمی تواند چیزی بخورد یا بنوشد اما بر این باور است که زندگی اش از کیفیت بالاتری نسبت به قبل برخوردار گشته است، همچنین قرار است پزشکان تا سال دیگر به شکل مداوم جراحی ها را ادامه دهند

امروز باید چیا خبرنگاران؟آتش سوزی در چین

ر اثر آتش سوزی که بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی در استان جیانگ سو، واقع در شرق چین، بوقوع پیوست دست کم 22 نفر کشته شدند.

آتش سوزی از ساعت 4:30 صبح امروز در یک منزل مسکونی 2 طبقه شروع شد. مقامات محلی بیان کردند بیش از 20 نفر در این ساختمان زندگی می کردند که شدت آتش سوزی جان بیشتر آنها را گرفته است.

روزنامه چاینا دیلی نیز بیان کرد سه نفر در این آتش سوزی مهیب به شدت زخمی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

کارشناسان آتش نشانی در حال آنالیز علت حادثه هستند.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ 16 سال حبس برای مرد گربه کش

رابرت فارمر یک مرد 26 ساله اهل کالیفرنیا بخاطر ربودن و آزار و اذیت گربه ها و در نهایت کشتن 18 گربه، از سوی دادگاه سانتا کلارا در جنوب غرب ایالت کالیفرنیا به 16 سال حبس محکوم شد.

رابرت فارمر این جنایات را در سال 2015 در شهر سن خوزه انجام داد. در اکتبر سال 2015 در خودروی وی یک گربه مرده پیدا شد. در پاییز سال 2015 تعداد زیادی گربه در محدوده یک پارک در شهر سن خوزه مفقود شدند. حتی جسد چند گربه هم در سطل زباله پیدا شد.

گفته می گردد تصاویر دوربین های امنیتی پارک نشان داده است که یک مرد جوان این گربه ها را ربوده است. ساکنان محلی توانسته بودند رابرت فارمر را شناسایی نمایند.

او در دادگاه به کشتن 18 گربه و زخمی کردن 3 گربه دیگر اعتراف کرد.

رابرت فارمر به جرم حیوان آزاری علاوه بر مجازات 16 سال حبس، از داشتن حیوانات خانگی تا 10 سال پس از آزادی منع شد.

امروز باید چیا خبرنگاران؟تصاویر روز

امروز هم تصاویری جذاب و دیدنی برای نگاه شما جمع آوری شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست!

کارگران در حال نقاشی یک ساختمان بلند، چین

لباس پوشیدن یک معترض به سبک دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گرجستان

حامیان دولت در مراسم یادبود نخستین سالگرد کودتای نافرجام ترکیه

برپایی مراسم سنتی شکارچیان قرقیز با بازهای شکاری، قرقیزستان

خانواده سوری در حال ترک رقه برای در امان ماندن از دست تروریست های داعش، سوریه

بازرسی از خطوط برق مترو، شانگهای

Canada Prescription Drugs Order Zoloft Tablets Buy Prescription zoloft tablets buy. Single Dose Warfarin Without Prescription Purchase Cheap. Buy Periactin for cheap $0.27 per pill and treat your Allergic reactions. Order Periactin at low cost from pillsfind and save your money order periactin. Order periactin online realise. Blessed to be in touch with you is very useful for people who also have depression.

منبع: بدونیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1208

به "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از فستیوال گاور بازی تا سرطان نسوخ نرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از فستیوال گاور بازی تا سرطان نسوخ نرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید