افتتاح 3 هزار واحد مسکونی محرومان درخراسان جنوبی

به گزارش شارژ 10، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح احداث هزار واحد مسکن محرومان در استان به امضا رسیده که از این تعداد پنج هزار واحدمسکونی سهم بنیاد مسکن و پنج هزار سهم کمیته امداد امام(ره) است.

افتتاح 3 هزار واحد مسکونی محرومان درخراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات سایت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی اصغر آسمانی مقدم اظهار کرد: برای ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان در استان بالغ بر 248 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: سال 98حدود 2 هزار واحد مسکن محرومان در استان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه تحویل متقاضیان شده است، همچنین فردا (22 خرداد) با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور سه هزار واحد از سهمیه مسکن محرومان بنیاد مسکن و دو هزار واحد از سهمیه کمیته امداد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه نمود: 248 واحد نیز از واحدهایی که از سیل خسارت دیدند، در این سفر افتتاح خواهد شد، با این سفر، از 10 هزار واحد، در مجموع 4500 واحد افتتاح خواهد شد.

آسمانی مقدم ادامه داد: 500 واحد مسکونی به جامانده از سهم بنیاد مسکن استان حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش بینی می گردد تا سرانجام خردادماه سال جاری به بهره برداری برسند.

وی از افتتاح و اجرای طرح هادی روستای بندان بشرویه نیز با حضور دکتر نوبخت اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 962

به "افتتاح 3 هزار واحد مسکونی محرومان درخراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 هزار واحد مسکونی محرومان درخراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید