اعطای یک هزار و 634 فقره تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری

به گزارش شارژ 10، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری، یک هزار و 634 فقره تسهیلات به مبلغ 23 میلیارد و 917 میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

اعطای یک هزار و 634 فقره تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری

بیژن داودی بیان نمود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های احتیاجمند با رویکرد حمایتی و راه اندازی طرح های اشتغال انجام می گردد.

وی با بیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند اضافه نمود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و یاری به درمان احتیاجمندان گفت: 10 میلیارد و 82 میلیون تومان در راستای برطرف احتیاج های مالی و درمان به خانواده های احتیاجمند پرداخت شده است.

داودی اضافه نمود: بعلاوه 5 میلیارد و 799 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان اضافه نمود: در طی این مدت، 7 میلیارد و 516 میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اعلام کرد: بعلاوه 520 میلیون تومان تسهیلات نیز به دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به احتیاجمندان می توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مراجعه نمایند.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2142

به "اعطای یک هزار و 634 فقره تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای یک هزار و 634 فقره تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید