اسناد و مدارک مجلس نمایندگان آمریکا علیه وکیل شخصی ترامپ در پرونده اوکراین

به گزارش شارژ 10، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا فیلم ها و صداهای ضبط شده ای را در اختیار دارد که نشانگر دست داشتن وکیل شخصی ترامپ در پرونده جنجالی اوکراین است.

اسناد و مدارک مجلس نمایندگان آمریکا علیه وکیل شخصی ترامپ در پرونده اوکراین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست آدام شیف نماینده دموکرات کالیفرنیا، فیلم ها و صداهای ضبط شده ای از یکی از نزدیکان رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ در اختیار دارد که نشان می دهد که آنها برای متقاعد کردن دولت اوکراین برای انجام تحقیقات سیاسی علیه جو بایدن و پسرش و به نفع دونالد ترامپ، کوشش های زیادی نموده اند.

شبکه ای بی سی نیوز گزارش داده است که فیلم ها و صداهای ضبط شده توسط لیو پارناس یکی از دو فرد نزدیک و مرتبط با جولیانی در اختیار کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفته است. نامبرده پیش از این به اتهام دست داشتن در تخلفات اقتصادی کارزار انتخاباتی ترامپ بازداشت شده است.

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان مسئولیت تحقیقات مربوط به پرونده اوکراین و استیضاح ترامپ را به عهده دارد.

وکیل پارناس در این باره گفت: موکل من بارها به طور علنی آمادگی خود را برای همکاری در جریان تحقیقات این پرونده اعلام نموده و اطلاعات مهمی را در اختیار کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان قرار داده است.

پرونده مربوط به رسوایی اوکراین به یک چالش مهم برای دولت ترامپ تبدیل شده است.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم نموده است که یاری نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضدفساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش نموده است.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را شروع نموده اند.

زمانی که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا بوده، پسرش در هیئت مدیره شرکت بوریسمای اوکراین که در زمینه انرژی فعالیت می نماید، عضویت داشته است.

ترامپ و متحدان جمهوری خواه وی اتهامات مطرح شده را رد نموده اند. اگر مجلس نمایندگان آمریکا در نهایت رأی به استیضاح ترامپ بدهد، مجلس سنا که در اختیار جمهوری خواستار است احتمالاً محاکمه ای را شروع خواهد نمود که در نهایت می تواند منجر به برکناری ترامپ از قدرت گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 580

به "اسناد و مدارک مجلس نمایندگان آمریکا علیه وکیل شخصی ترامپ در پرونده اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد و مدارک مجلس نمایندگان آمریکا علیه وکیل شخصی ترامپ در پرونده اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید