اخم های درهم مازیار در اهواز

به گزارش شارژ 10، ملوان تنها ثانیه هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.

اخم های درهم مازیار در اهواز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فولاد خوزستان که طی دو هفته اخیر با حواشی و اخبار زیادی حول نیمکت خود روبرو بود و در نهایت با جدایی جواد نکونام و حضور حمیدرضا رجبی برابر الهلال عربستان در دقایق پایانی شکست خوردند، در شرایطی مقابل ملوان حاضر شدند که علیرضا منصوریان راهنمایی این تیم برعهده گرفته بود و با تفکراتی تازه روبرو شدند.

با این حال ملوان که در این بازی چشم به ضدحملات دوخته بود تا در صورت دستیابی به فرصت مناسب، شرایط را برای فولاد سخت تر کند، با حملات پیاپی فولاد روبرو شدند و با مقاومتی جالب تا دقیقه 90 توانستند حریف را در خانه ناکام بگذارند.

مازیار زارع که تیمش در این بازی عملکرد دفاعی خوبی را تا پیش از دریافت گل به جا گذاشته بود، به دستیابی به تک امتیاز از این بازی امید زیادی داشت، اما در نهایت در ثانیه پایانی وحید حیدریه که دوران سربازی خود را در ملوان پشت سر گذاشته بود، توانست گل سه امتیازی و شیرین تیمش را به نام خود کند و به این شکل اخم های مازیار زارع درهم گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2199

به "اخم های درهم مازیار در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخم های درهم مازیار در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید