شروع ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا

به گزارش شارژ 10، ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از 20 خردادماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان شروع می گردد.

شروع ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان امور دانشجویان، در راستای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، (فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز 25%و بالاتر) ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی 99-98 از فردا دوشنبه 20 خرداد ماه شروع و لغایت 20 تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان واجد شرایط آئین نامه نقل و انتقال، می بایست در زمان اعلام شده (20 خرداد لغایت 20 تیرماه) به وسیله مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.ir، درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط بارگذاری نمایند.

دانشجویان متقاضی باید با توجه به دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت نام کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه را انجام دهند.

سپس فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کرده و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را به وسیله همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی شأن انتها یافته، باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمایند.

دانشگاه های مبدأ موظفند درخواست دانشجو را آنالیز کرده و در صورت داشتن شرایط از 20 تیر لغایت 31 تیرماه ماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 220

به "شروع ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید