شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله دشتستان

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بازسازی کامل یک هزار و 800 واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله دشتستان شروع شده است.

شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله دشتستان

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان با اشاره به اینکه زلزله 5.7 ریشتری روز هفتم آذرماه به مناطق شهری، روستایی، تاسیسات زیربنایی و کشاورزی دشتستان خسارت زد، اظهار کرد: با حمایت های مسئولان عالی رتبه کشور به ویژه رئیس جمهور در تسریع به رسیدگی آسیب دیدگان خدمات امدادی شتاب گرفت به گونه ای که اکنون بخش عمده ای از مسائل آسیب دیدگان رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی این مناطق شروع شده است گفت: از 4 هزار و 800 واحد مسکونی خسارت دیده یک هزار و 700 واحدآن بازسازی کامل می گردد و مابقی با تعمیرات و دیوار کشی مسائلشان رفع می گردد.

رستمی اضافه نمود: با اقدامات و پیگیری های خوب اجرا شده و نگاه ویژه دولت و تاکیدات رئیس جمهور مقدمات اولیه کار شامل آنالیز های کارشناسی و شناسایی خسارات وارده و تامین اعتبارات مورد احتیاج انجام گرفته و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد جبران خسارات و رضایتمندی مردم باشیم.

وی توضیح داد: تسهیلات و امکانات لازم برای سایر تاسیسات زیربنایی و همچنین کشاورزی شهرستان فراهم می گردد وتمام خسارات وارد شده جبران می گردد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بر مشارکت و همکاری بیشتر مردم در تسریع بازسازی واحدهای مسکونی مناطق آسیب دیده تاکید نمود و گفت: مبالغ در نظر گرفته شده در اسرع وقت در اختیار مردم قرار می گیرد تا نسبت به بازسازی واحدها اقدامات لازم را انجام دهند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 845

به "شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله دشتستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله دشتستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید