بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت های سیل در شرق هرمزگان اجرایی می گردد

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: فرایند بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت های سیل در شرق هرمزگان با کوشش گسترده همه دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت های سیل در شرق هرمزگان اجرایی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

فریدون همتی ظهر امروز(پنجم بهمن ماه) پس از بازدید از مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان، عنوان نمود: در پی وقوع سیل گسترده در این منطقه، همه دستگاه ها از جمله سپاه، ارتش، هلال احمر، دستگاه های خدمات رسان در زمینه آب و برق، راه، بنیاد مسکن و بهداشت و درمان در این مناطق حضور یافتند و با ارائه خدمات سریع و به موقع، شرایط مدیریت شد.

وی ادامه داد: فرایند ارائه خدمات توسط این دستگاه ها به مردم در این مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد و در کنار آن ارزیابی میزان خسارت های سیل نیز صورت گرفته که طبق برآورد صورت گرفته، خسارت سیل اخیر در هرمزگان بالغ بر 1500 میلیارد تومان می باشد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: همچنین برنامه ریزی و ارزیابی برای شروع بازسازی مناطق سیل زده شرق هرمزگان در حال اجرا است و این کار به سرعت طی 10 روز آینده شروع می گردد.

همتی توضیح داد: برای بازسازی مناطق سیل زده اقداماتی همچون احداث سیل بندهای جدید، بازسازی اماکن و مناطق خسارت دیده، جابجایی بعضی از روستاها در صورت لزوم و به علت قرار داشتن در راستا سیلاب، جبران خسارت ها در بخش کشاورزی و دیگر بخش ها به موازات یکدیگر انجام می گردد.

وی اظهار داشت: از صبر و کوشش و همراهی بسیار خوب مردم این مناطق تشکر و قدردانی می نمایم و فرایند بازسازی نیز با کوشش گسترده همه دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 618

به "بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت های سیل در شرق هرمزگان اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت های سیل در شرق هرمزگان اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید