آرش رضاوند: استقلال، همیشه استقلال است

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران ، آرش رضاوند پس از برتری سایپا مقابل استقلال در ضربات پنالتی و صعود این تیم به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی می گوید: دیدار سختی مقابل استقلال داشتیم و وقتی که در دقیقه سی 10 نفره شدیم بازی برای ما سخت تر نیز پیش رفت. در حالت عادی بازی مقابل استقلال در زمین این تیم و مقابل طرفداران پرشورش سخت است. ما برای برتری مقابل استقلال همت زیادی کردیم و با وجود این که دو بار عقب افتادیم، توانستیم بازی را در وقت قانونی به تساوی کشانده و سپس در ضربات پنالتی به سود خود سرانجام دهیم. قطعاً برتری 10 نفره ما مقابل استقلال در استادیوم آزادی تا سالیان سال در خاطره ها باقی خواهد ماند.

آرش رضاوند: استقلال، همیشه استقلال است

این هافبک سایپا در خصوص اینکه استقلال نسبت به گذشته تیم ضعیف تری شده است، معتقد است: استقلال همیشه، استقلال است. کسانی که این حرف را می زنند باید بگویند کدام بازیکن استقلال بازیکن ضعیفی است؟ در این بازی اگر به تعویض های استقلال نگاه کنید متوجه می شوید کسانی که از روی نیمکت به داخل زمین می آمدند نه تنها چیزی از بازیکنان داخل زمین کم نداشتند بلکه بازیکنان بسیار خوبی نیز بودند. استقلال همیشه استقلال هست و اصلاً این صحبت که از ضعف استقلال صحبت می نمایند، صحت ندارد. البته ما نیز در دو سال گذشته شخصیت تیمی پیدا نموده ایم و دیگر به راحتی مغلوب نمی شویم.

رضاوند در خصوص عقب نشینی سایپا در دقایق پایانی وقت اضافه حرفهای دارد: نمی توانستیم وقتی 10 نفره هستیم و استقلال از بازیکنان سرعتی برخوردار است، هجومی بازی کنیم. البته اگر موقعیت های ما تبدیل به گل شده بود شاید در همان 90 دقیقه استقلال را شکست داده بودیم. اگر ضربه آرمان رمضانی به جای تیر دروازه به گل تبدیل شده بود یا ضربه ایستگاهی مهدی ترابی گل می شد ما حتی توانایی برتری مقابل استقلال در وقت قانونی را داشتیم.

280-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 86

به "آرش رضاوند: استقلال، همیشه استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش رضاوند: استقلال، همیشه استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید