ستاره گرانقیمت لیگ در آستانه استقلالی شدن ، آبی ها پیشنهادشان را بالاتر بردند

به گزارش شارژ 10، بعد از جذب سهرابیان و ماندن مرادمند حالا این طور به گوش می رسد که آبی ها مذاکرات سفت و سختی را برای جذب سامان فلاح آغاز کرده و در پی آن هستند تا هرچه سریع تر این بازیکن را استقلالی کنند.

ستاره گرانقیمت لیگ در آستانه استقلالی شدن ، آبی ها پیشنهادشان را بالاتر بردند

به گزارش خبرنگاران ادرفنی تیم فوتبال استقلال در پی آن است تا طی روزهای آینده و نهایتا تا آخر هفته ترکیب اصلی این تیم را برای حضور در لیگ بیست وسوم تعیین کرده و غائله جذب بازیکن را ختم به خیر کند. این درحالی است که از اردوی استقلال خبر می رسد نکونام قصد دارد هرچه سریع تر تکلیف خط دفاعی خود را تعیین کرده و نفرات ثابت خود را برای این دیدار بشناسد.

بر همین اساس و بعد از جذب سهرابیان و ماندن مرادمند و البته رد کردن غلامی، حالا این طور به گوش می رسد که آبی ها مذاکرات سفت و سختی را برای جذب سامان فلاح آغاز کرده و در پی آن هستند تا هرچه سریع تر این بازیکن را استقلالی کنند. طبق شنیده ها بعد از تلاش نافرجام باشگاه های سپاهان، گل گهر و تراکتور، حالا استقلال تلاش های خود را افزایش داده تا این انتقال هرچه سریع تر انجام شود. فلاح که از ارکان اصلی تیم ملی امید به شمار می رود در سال های اخیر با وجود سن کم، بازی های خوبی را از خود در ترکیب پیکان به نمایش گذاشته و بنا بر دلایلی که برشمرده شد، این بازیکن بیشتر از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2252

به "ستاره گرانقیمت لیگ در آستانه استقلالی شدن ، آبی ها پیشنهادشان را بالاتر بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره گرانقیمت لیگ در آستانه استقلالی شدن ، آبی ها پیشنهادشان را بالاتر بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید