محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی ها ندارد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، بنا به درخواست شورای شهر تهران در سال 90 - 89 استادیوم امام رضا (ع) و در سال 92 - 91 استادیوم شهید کاظمی ساخته شد تا به عنوان استادیوم اختصاصی استقلال و پرسپولیس در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرد.

محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی ها ندارد

بر اساس و طبق قرعه کشی که دو سال پیش با حضور هیات مدیره سرخابی ها در محل وزارت ورزش و دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه انجام شد، استادیوم امام رضا (ع) در منطقه 18 در اختیار باشگاه استقلال نهاده شد و استادیوم شهید کاظمی در منطقه 15 نیز به باشگاه پرسپولیس تعلق گرفت.

بعد از آن شورای شهر تهران و شهرداری تهران برنامه جدید دیگری برای یاری به دو سرخابی ارائه نکردند اما همچنان این سوال مطرح است که آیا برنامه ویژه ای برای حمایت از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و یاری به آماده سازی بهتر آنها در دستور کار این دو نهاد است؟

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش گفت: واقعیت این است که من نشنیده ام برنامه ای در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته تعداد باشگاه ها زیاد است اما اطلاعی ندارم که به صورت ویژه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برنامه ای وجود داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که با توجه به اهمیت صندلی پرسپولس و استقلال در ورزش و فوتبال کشور، برنامه حمایتی خاصی از طرف شورای شهر برای این دو باشگاه ارائه گردد؟، هاشمی در پاسخ به این پرسش گفت: روی این موضوع تا به حال فکر نکرده ایم. اگر هم برنامه ای باشد من از آن بی اطلاعم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 38

به "محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی ها ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی ها ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید