گلکسی A03؛ معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ

به گزارش شارژ 10، شرکت سامسونگ الکترونیکس در راستای توسعه گوشی های مالی سری A خود، روز پنجشنبه هفته گذشته مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy A03 را معرفی کرد که از طراحی نو و دوربین دوگانه بهره می برد.

گلکسی A03؛ معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ الکترونیکس گوشی Galaxy A03s را روانه بازار کرد و در پی آن هفته گذشته مدل Galaxy A03 Core را نیز بدان اضافه نمود. اکنون، غول فناوری کره جنوبی بی سر و صدا مدل اصلی این سری را با نام Galaxy A03 در روز پنجشنبه 4 آذر ماه معرفی کرد که تغییراتی در طراحی نسبت به دو مدل دیگر نشان می دهد. روی هم رفته به نظر می رسد که شرکت سامسونگ برنامه ریزی خاصی را برای گوشی های سری A خود در نظر گرفته است چراکه در طی هفته های گذشته اخبار زیادی از گوشی های تازه این سری شنیده ایم.

مشخصات و ویژگی های گوشی گلکسی A03

شرکت سامسونگ جزئیات کمی در خصوص گوشی تازه گلکسی A03 فاش نموده است. برای آغاز، این دستگاه با طراحی اصلاح شده و تنظیمات دوربین دوگانه جانشین گلکسی A02 می گردد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +Infinity-V HD است که پنل آن باید از نوع LCD باشد، زیرا دستگاه یک گوشی هوشمند سطح پایه است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای ناشناخته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز استفاده می نماید و CPU آن نیز شامل دو کلاستر متشکل از 2 هسته 1.6 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.6 گیگاهرتز است.

در قسمت پشتی، گوشی یک آرایه دوربین دوگانه را در خود جای داده است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/2.4 است. در قسمت جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/2.2 در داخل بریدگی قطره مانند قرار گرفته است. این گوشی توان خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید. ابعاد آن 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر است و در سه رنگ مشکی، آبی، قرمز (در دسترس بودن بسته به بازار های مختلف، فرق دارد) عرضه می گردد.

قیمت و در دسترس بودن گوشی گلکسی A03

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و در دسترس بودن گلکسی A03 ارائه ننموده است. با این حال، این شرکت تأیید نموده است که این گوشی در پیکربندی های مختلفی همانند 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، بسته به منطقه به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1986

به "گلکسی A03؛ معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A03؛ معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید