یاری های دانش آموزی برای بازسازی مناطق سیل زده، آق قلا و پلدختر مقصد اصلی دانش آموزان

به گزارش شارژ 10، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از فعالیت دانش آموزان عضو اتحادیه برای بازسازی مدارس مناطق سیل زده اطلاع داد.

یاری های دانش آموزی برای بازسازی مناطق سیل زده، آق قلا و پلدختر مقصد اصلی دانش آموزان

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با خبرنگار، درباره فعالیت های جهادی دانش آموزان این اتحادیه برای ساماندهی فضای آموزشی اظهار کرد: سال جاری در 2 نقطه آق قلا و پلدختر تمرکز کردیم و بعد از گذشت حدود 2ماه مدرسه های تحویل گرفته را آماده نموده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

او ادامه داد: در گام بعدی، دانش آموزان برای نوسازی خانه های تخریب شده ناشی از سیل وارد عمل شدند که این اقدامات هم در دو منطقه مذکور انجام می گردد.

تاریخی با اشاره به اینکه سال گذشته فعالیت های جهادی در نقاط مختلف کشور پراکنده بود، اعلام کرد: در مناطقی مانند کاشمر، گیلان، خراسان شمالی، کرمان و هرمزگان، دانش آموزان فعالیت های جهادی انجام دادند اما سال جاری باتوجه به حوادث ناشی از سیل، توجه ویژه ای به مناطق سیل زده داشتیم.

1500 مدرسه در مناطق سیل زده آسیب دیدند/ اما واگر های مشخص زمان خاتمه سال تحصیلی

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: با شعار می سازیم تا ساخته شویم، دانش آموزان عضو اتحادیه ضمن تقویت روحیه نوع دوستی روحیه همکاری و مسئولیت پذیری را هم در خود پرورش دادند.

او با بیان اینکه در سایر مناطق کشور هم فعالیت های جهادی کم وبیش انجام می گردد، اظهار کرد: در نوسازی و بازسازی مدارس و منازل مناطق سیل زده، سعی کردیم تا از دانش آموزان شهرهای مجاور بهره بگیریم بر همین اساس برای مناطق گلستان از استان های مازندران و سمنان و در لرستان از دانش آموزان استان های کردستان، ایلام و زنجان استفاده شد.

تاریخی توضیح داد: با این برنامه ریزی ضمن کاهش مسافت، آرامش خیال خانواده ها بابت فعالیت فرزندانشان در این مناطق افزایش پیدا می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 350

به "یاری های دانش آموزی برای بازسازی مناطق سیل زده، آق قلا و پلدختر مقصد اصلی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های دانش آموزی برای بازسازی مناطق سیل زده، آق قلا و پلدختر مقصد اصلی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید