آغاز برف و باران از چهارشنبه

به گزارش شارژ 10، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور گفت که از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج در دامنه های جنوبی البرز مرکزی موجب بارش برف و باران خواهد شد.

آغاز برف و باران از چهارشنبه

بر اساس پیش بینی آخرین مدل های هواشناسی امروز در برخی نقاط استان هرمزگان تا تنگه هرمز بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان های کرمان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می دهد و در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام و شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در شمال غرب، غرب و جنوبغرب به تدریج در دامنه های جنوبی البرز مرکزی موجب بارش برف و باران خواهد شد.

این سامانه روز پنجشنبه علاوه بر این نواحی استان های ساحلی خزر، نواحی مرکزی بوشهر، شمال فارس و غرب خلیج فارس را نیز دربرمی گیرد، بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است و از شدت بارش در روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران بیشتر است.

روز جمعه تمرکز بارش در استان های ساحلی خزر شمال شرق و شرق است و از روز جمعه تا یکشنبه کاهش دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1375

به "آغاز برف و باران از چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز برف و باران از چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید