کمپانی جدایی اش از منچسترسیتی را اعلام نمود

به گزارش شارژ 10، وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی به طور رسمی جدایی اش از این تیم را گفت.

کمپانی جدایی اش از منچسترسیتی را اعلام نمود

به گزارش خبرنگاران، وینسنت کمپانی به حضور 11 ساله اش در منچسترسیتی سرانجام داد و با انتشار نامه ای سرگشاده به طور رسمی جدایی اش از این تیم را اعلام نمود. کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی تنها یک روز پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی انگلیس، جدایی اش از جمع آبی پوشان منچستر را اعلام نمود.

در بخشی از پیغام وی آمده است: عزیزانم، برندگان جام خیریه! برندگان دو دوره متوالی جام اتحادیه! برندگان دو دوره متوالی لیگ برتر! برندگان جام حذفی! ما فصلی فوق العاده را از نزدیک دیدیم. این یازدهمین فصل من با پیراهن آبی منچستر بود و باور نمی کنم که دارم این چیزها را می نویسم، اما این آخرین فصل حضور من در منچسترسیتی بود. به دفعات چنین روزی را تصور نموده بودم و هنوز هم باورم نمی گردد که واقعیت داشته باشد.

در ادامه پیغام مدافع بلژیکی آبی های منچستر آمده است: منچسترسیتی چیزهای زیادی به من داد و من هم در مقابل سعی کردم تا جایی که می توانم جبران کنم. چقدر اتفاق می افتد که کسی شانس به سرانجام بردن فصل مهمی از زندگی اش را با چنین باشگاهی، با چنین تاریخ و سنتی و آن هم به این شکل داشته باشد؟ به هر حال زمان رفتنم فرا رسیده است. از تمامی کسانی که از من در این ماجراجویی خاص و در این باشگاه خیلی خاص حمایت کردند، قدردانی می کنم.

کمپانی 33 ساله که در سال 2008 از هامبورگ به منچسترسیتی پیوست، در 358 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم به میدان رفت و 20 گل نیز به ثمر رساند. او در این مدت 4 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 4 قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و 2 قهرمانی در جام خیریه انگلیس را با منچسترسیتی تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 205

به "کمپانی جدایی اش از منچسترسیتی را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی جدایی اش از منچسترسیتی را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید