خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم فوتبال رم از این که شاگرد سابقش در اینتر احیا شده، شادمان است.

خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تلگراف، الکسیس با قراردادی قرضی از یونایتد به اینترمیلان منتقل شده است و مورینیو که همواره تحت تاثیر فوتبال او قرار داشته حالا در صحبت هایی اعلام نموده که الکسیس در یونایتد شاداب نبود.

الکسیس سانچز در این فصل 23 بازی برای اینتر انجام داده و سه شنبه شب پیروز شد ششمین گل خود را هم برای این تیم به ثمر برساند. این در حالی است که او تا به اینجای فصل چهار پاس گل نیز از خود به ثبت رسانده است.

مورینیو به ESPN شیلی گفت: من قبل از آغاز بازی با او صحبت کردم. در انگلیس او شاداب نبود. این جا در اینتر او خشنود است؛ جایی که به آن تعلق دارد.

با این اوصاف، سرمربی رم در این بازی از داوری هم گلایه داشت زیرا احساس می کرد آرتورو ویدال روی سرخیو اولیویرا خطا نموده است. مربی پرتغالی گفت: این یک گل عالی بود و راستا بازی را تغییر داد اما در ابتدای حرکت خطا در خط میانی رخ داد و داور باید آن را روی VAR آنالیز می کرد.

مورینیو بین سال های 2008 تا 2010 راهنمایی اینتر را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، برنده سه گانه در سال 2010 هنگامی که نامش به وسیله بلندگوهای استادیوم خوانده شد با تشویق شدید طرفداران اینتر مورد استقبال نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1993

به "خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی مورینیو از احیای سانچس در اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید