کرانچار: برای ماه نوامبر قطعا به بازی تدارکاتی احتیاج داریم

به گزارش شارژ 10، من ایران را خیلی دوست دارم و می دانم مردم این کشور با فوتبال زندگی می نمایند. طرفداران مان فراموش ننمایند که چند سال در انتظار صعود به المپیک بوده اند.

کرانچار: برای ماه نوامبر قطعا به بازی تدارکاتی احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران ،زلاتکو کرانچار درباره انتخاب نفرات جدید برای تیم امید گفت:بر اساس احتیاجهایی که داشتیم 4 بازیکن از گروه اول را انتخاب کردیم که به جمع بازیکنان قبلی و در واقع آن شاکله اصلی تیم المپیک اضافه خواهند شد.دو بازیکن بسیار خوب در خط دفاع دیدم که امیدوارم به اعتماد ما پاسخ خوبی بدهند و انتظارات را برآورده نمایند.در خط دروازه هم نگرانی هایی داشتیم که از ذوب آهن معراج به ما اضافه شد، بازیکنی که بسیار با استعداد و با کیفیت است. البته در خط حمله بازیکن تازه ای پیدا ننموده ایم و باید بگویم آن کیفیتی که مورد نظر من هست هنوز به دست نیامده.

آیا بازی تدارکاتی با تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در دستور کارتان واقع شده است؟

بلهچون موفق نشدیم بازی های بین المللی داشته باشیم.امیدوارم در ماه نوامبر،حداقل یک مسابقه بین المللی با تیم قدرتمند برگزار کنیم چرا که برای ما اهمیت زیادی دارد تا بازی بین المللی برگزار کنیم.اگر هم نشد،به دو تیم تقسیم می شویم تا بازیکنان توانا را پیدا کنیم.مسئله ای برای مسابقه نیستاما قطعا برای ماه نوامبر احتیاج به بازی های بین المللی داریم تا بازیکنان اعتماد به نفس پیدا نموده و برای بازی های مقدماتی المپیک آماده شویم.

تیم امید در زمین های مختلف از جمله آموزشگاه، نفت و در حال حاضر خیریه عمل تمرین می نماید.چرا یک مکان مناسب برای تمرینات انتخاب نمی گردد؟

من زمین ها را کنترل کردم،پس از اینکه از جاکارتا برگشتیم،اوضاع زمین کمپ وخیم بود.در هتل آموزشگاه، تیم بزرگسالان حضور دارد و طبیعی است که اولویت با تیم بزرگسالان باشد تا آرامش داشته باشند.بنابراین در حال حاضر اینجا تمرین می کنیم.هر جایی که برای زمین امتحان کردیم شرایط مشابه بود.الان فصل پاییز است و فصل سبز شدن چمن ها گذشته است.با این حال کیفیت زمین تمرین آنقدر وحشتناک نیست.با سرد شدن هوا، کیفیت زمین ها پایین می آید اما مسئله ای نیست و بازیکنان ما با کیفیت هستند.

آیا حضور در بازی های آسیایی یاریی به تیم نموده و نظرتان درباره عملکرد بازیکنان تغییری نموده است؟

نظرم تغییر ننموده و حتی به نظرم، با مشارکت در این تورنمنت به تجربه تیم افزوده شده است. این موضوع نمره مثبت برای ما خواهد بود.اکنون هم لژیونرهایی چون امید نورافکن و رضا شکاری اضافه شده اند و امیدوارم رضا کرملاچعب هم بیاید.به دلیل برخی محدودیت ها که تنها می توانستیم 20 بازیکن در بازی های آسیایی داشته باشیم،برخی ها کنار ما حضور نداشتند اما اکنون می توانیم لیست مان را برای یکسری پست ها که مساله ساز شده، گسترش دهیم، یکی از این پست ها دفاع است. همچنین سیدمهدی امینی به خاطر سن و سالش نمی تواند با ما باشد و باید دنبال دروازه بان مطمئن باشیم تا بار مقدماتی بازی های المپیک را به دوش بکشد.

فکر می کنید میزبانی ایران در مرحله مقدماتی اول تا چه حد به شما یاری می نماید؟ من روی امکان میزبانی خودمان حساب ویژه ای باز نموده ام و معتقدم یاری زیادی می نماید تا به راحتی این مرحله را پشت سر بگذاریم.ما در زمین و خانه خودمان بازی می کنیم همچنین حمایت تماشاگرانمان را داریم و این یک اتفاق ارزشمند است که به بازیکنان ما روحیه و انگیزه های متفاوتی می دهد.خیلی خوب است که می توانیم مرحله اول را در تهران پشت سر بگذاریم و سپس با هماهنگی بیشتر برای حضور در مراحل بالاتر آماده شویم.

چه انتظاری از اهالی فوتبال در بخش های مختلف برای حمایت از تیم امید دارید؟

فدراسیون با تمام وجود از ما حمایت نموده و هر امکاناتی مورد نظرمان بوده فراهم شده است. از باشگاه ها و مربیانشان هم تشکر می کنم چرا که وقتی همه بازیکنان مورد نظرمان در اردو حاضر هستند این نشان دهنده حمایت باشگاه ها و موافقت مربیان آنهاست. این نشان می دهد که اهمیت موضوع را درک نموده اند و به این شکل حمایت خودشان از تیم المپیک ایران را نشان دادند.صحبت بعدی من با طرفداران فوتبال است.من ایران را خیلی دوست دارم و می دانم مردم این کشور با فوتبال زندگی می نمایند. طرفداران مان فراموش ننمایند که چند سال در انتظار صعود به المپیک بوده اند. اهمیت این کار بزرگ و کوشش همه ما برای صعود به المپیک مساله کوچکی نیست. انتظار داریم در بازی هایمان حمایت و همراهی همه آنها همین طور توجه رسانه ها را ببینیم تا بتوانیم با قدرت برای حضور در المپیک و صعود به این بازی ها مبارزه کنیم. نباید فراموش کرد که بدون حمایت همه اعضای جامعه بزرگ فوتبال ایران چنین هدفی محقق نخواهد شد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 64

به "کرانچار: برای ماه نوامبر قطعا به بازی تدارکاتی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: برای ماه نوامبر قطعا به بازی تدارکاتی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید