کدام مرکبات برای سم زدایی بدن بهتر است؟ لیموترش سبز یا لیموترش زرد؟

به گزارش شارژ 10، فصل زمستان که مرکبات به وفور یافت می شود بهترین زمان برای سم زدایی، پاکسازی و جوان کردن بدن است. مرکبات همیشه بهترین خوراکی ها برای سم زدایی بدن به شمار می فرایند اما در میان مرکبات کدام یک بهتر است و قدرت بیشتری در سم زدایی بدن؟ لیموترش سبز یا لیموترش زرد؟

کدام مرکبات برای سم زدایی بدن بهتر است؟ لیموترش سبز یا لیموترش زرد؟

مزایای لیموترش زرد

در هر 30 میلی لیتر آب لیموترش زرد، 14 میلی گرم ویتامین ث وجود دارد و خواص ضدالتهاب لیموترش زرد از لیموترش سبز بیشتر است. ویتامین ث برای سم زدایی بدن فایده زیادی دارد زیرا به کبد در تولید گلوتاتیون یاری می کند. این ماده قدرت بازسازی کننده و احیاکننده داشته و به کبد در پردازش و دفع سموم یاری می رساند. لیموهای ترش زرد رنگ مانند لیموترش های سبز رنگ قدرت قلیایی کننده و طعم تازه و تیزی دارند.

مزایای لیموترش سبز

در هر 30 میلی لیتر آب لیموترش سبز، 9.2 میلی گرم ویتامین ث وجود دارد و هنوز هم مانند لیموترش زرد خواص ضدالتهاب و قلیایی کننده دارد اما قدرتش مانند لیموترش زرد نیست. لیموترش سبز به اندازه زیادتری از کلسیم و ویتامین آ برخوردار است، اما نه آن قدر زیاد که به تنهایی فایده داشته باشد. لیموترش سبز هم طعم ترش گرمسیری دارد.

از کدام نوع لیموترش برای سم زدایی بدن استفاده کنیم؟

لیموترش سبز و لیموترش زرد هر دو مواد مغذی یکسانی دارند اما لیموترش زرد از نظر محتوای ویتامین های خاص کمی غنی تر از لیموترش سبز بوده و برای سم زدایی بدن مفیدتر است. با این حال، لیموترش سبز نیز همان ترکیبات را دارد و اگر از خوردن لیموترش زرد برای سم زدایی بدنتان خسته شده اید، لیموترش سبز یک جایگزین عالی خواهد بود. هر دو نوع لیموترش برای سم زدایی عالی و در حکم فرمانروای پاکسازی و سم زدایی بدن هستند که می توان آنها را برای تنوع هم که شده با هم عوض کرد.

منبع: فوت و فن / healthfully.com
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2097

به "کدام مرکبات برای سم زدایی بدن بهتر است؟ لیموترش سبز یا لیموترش زرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مرکبات برای سم زدایی بدن بهتر است؟ لیموترش سبز یا لیموترش زرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید