پلمب دو قنادی معروف در تهران، استفاده از پارکینگ برای تهیه زولبیا و بامیه

به گزارش شارژ 10، رئیس گشت های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پلمب 2 واحد صنفی قنادی معروف در تهران به علت تخلفات متعدد از جمله گران فروشی و رعایت نکردن بهداشت اطلاع داد.

پلمب دو قنادی معروف در تهران، استفاده از پارکینگ برای تهیه زولبیا و بامیه

به گزارش ایرنا، بهمن حسن بیگی اظهارداشت: گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش های دریافتی مبنی بر گران فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی فروشان با حضور رئیس گشت های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور و پلیس امنیت مالی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به دو واحد از قنادی های معروف شهر تهران مراجعه کرد.

وی ادامه داد: با آنالیز کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان تخلفات یکی از این قنادی ها محرز شد.

حسن بیگی اضافه کرد: گران فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید بعلاوه صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحد ها به علت استفاده از پارکینگ برای فراوری بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.

رئیس گشت های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: نداشتن کارت بهداشت و کاربرد مواد غیرمجاز در تزئین شیرینی و کیک بعلاوه وجود سوسک در کارگاه فراوری شیرینی و کیک موجب شد تا با دستور صادره کارگاه پلمب و بر سردرب واحد ها بنر تخلف نصب و پرونده های تشکیل شده برای رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2208

به "پلمب دو قنادی معروف در تهران، استفاده از پارکینگ برای تهیه زولبیا و بامیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب دو قنادی معروف در تهران، استفاده از پارکینگ برای تهیه زولبیا و بامیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید