پرونده موسوی ، سایپا همچنان در انتظار آنالیز

به گزارش شارژ 10، بعد از گذشت حدود یک سال از انتقال بدون رضایت نامه محمد موسوی به تیم والیبال پیاچنزا، این قضیه همچنان برای تیم سایپا لاینجل به جای مانده است.

پرونده موسوی ، سایپا همچنان در انتظار آنالیز

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا در آغاز فصل 1399، مصطفی کارخانه را در پست سرمربی به خدمت گرفت تا با استخدام ستاره هایی مثل محمد موسوی و علی شفیعی در راه قهرمانی گام بردارد. محمد موسوی در حالی حاضر شد پیراهن سایپا را به تن کند که اسم برترین مدافع روی تور لیگ لهستان را به نام خود ثبت نموده بود.

هنوز چند هفته از لیگ 99 نگذشته بود که مصطفی کارخانه به علت بیماری از راهنمایی تیم سایپا کنار رفت و پیشنهادی هم از سوی تیم پیاچنزا در سری A ایتالیا به دست موسوی رسید. ستاره تیم سایپا هم بدون گرفتن رضایت نامه باشگاه، چمدان ها را بست و به ایتالیا رفت.

با وجود گذشت مدت زمان زیادی از این موضوع، هنوز مشکل حل نشده است. باشگاه سایپا با پادرمیانی فدراسیون والیبال در آن مقطع کاری انجام نداد اما اکنون در پی پیگیری پرونده است و در شرایطی که گفته می شد فدراسیون موضوع را آنالیز خواهد نمود اما چنین اتفاقی رخ نداده است. در این شرایط شنیده می گردد بعضی مسئولان فدراسیون والیبال از باشگاه سایپا خواسته اند که انتقال موسوی به پیاچنزا را بایگانی نمایند و این در شرایطی است که محمد موسوی به فنرباغچه ترکیه رفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1803

به "پرونده موسوی ، سایپا همچنان در انتظار آنالیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده موسوی ، سایپا همچنان در انتظار آنالیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید